Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottikahvila # 13

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.01.2009 17:32
Tässä se nyt taas on, kun kerran kyselitte. Vuoden aloittava kahvittelu keskiviikkona (torstai ei tällä haavaa ollut vapaa) 21.1. klo: 17-20 !!!!
Paikkana tietysti hikinen, ja ahdas kahvila Soihdun ( www.soihtu.org ) takahuone.
Paikalla voitte vauttia mahtavasta tee, ja salaattivalikoimasta, perinteisistä Laitilan Wirvokkeista, ja ehkä jopa kookospalloista.
Joten tulkaa mukaan viihtymään uudet, ja vanhat
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.01.2009 17:35
Jaa tämä sivu jumittaa jollain muullakin...?

Mutta jee, kaffemiitti! Tullaan.
Kirjoittanut: MOD (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: MOD
  • Lähetetty: 12.01.2009 17:42
Kahtotaan nyt kahtotaan nyt, Ilmoittaudun ehkä tulijaksi . Eli ei ole varma.
Tehdääs tää nyt näin eli kaik ketkä ilmoittautuu lisää nimensä listaan. Se on helpompaa ja selvempää näin
muoks..
Poison
Piiskansiima
MOD (ehkä)
..
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 12.01.2009 17:47
Minä olen tulossa kyllä - koulua on kuitenkin vain 10.00-11.45, joten ehdin mainiosti käydä kotona ja hoiperrella sitten Soihtuilemaan teidän kanssanne. Jonepeikko ei nyt sattuneesta syystä pääse - lomille saattaa tosin joutaa perjantaina.
Kirjoittanut: Sarwen (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.01.2009 18:07
Uskaltaako tulla vai syöttekö uudet tuttavuudet heti kättelyssä? Nyt kun olen vihdoinkin vapautunut korpimetsien kahleista ja päässyt Helsingin vilvoittavaan metropoliin, voisin alkaa sosialisoitumaan muidenkin kuin käpyjen, lehmien ja käpylehmien kanssa. Ilmoittaudun mukaan jos vain löydän paikan päälle, on tämä kaupunkisuunnistus vähän hukassa.

Ihan näin vakavissaan en ole ollut aktiivinen kirjoittelija koska olen laiska. En siis tunne ketään ja nimimuisti on huono, toivottavasti tutustun ja muistan jopa nimet kun seuraavan kerran nähdään.
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.01.2009 18:25
*hiljaisuus*

... en sano mitään, en kuitenkaan tule. Mur. Taisitten tulen. Riippuu vähän senhetkisistä fiiliksistä, kuten huomattu on >_<

Ja minä valitan kun ei ole kavereita?
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.01.2009 18:27

Lainaus: Sarwen

Uskaltaako tulla vai syöttekö uudet tuttavuudet heti kättelyssä

Ei syödä, koskapa Soihtukin on vegaanikahvila

Ilmoittaudun mukaan jos vain löydän paikan päälle, on tämä kaupunkisuunnistus vähän hukassa

Kiva. Paikan löydät Eläinmuseon takaa, Etu-Töölöstä !
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.01.2009 18:37

Uskaltaako tulla vai syöttekö uudet tuttavuudet heti kättelyssä?

Kuten on jo aiemmin todettu, puremme vain pyynnöstä.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 12.01.2009 18:59
Hmm, saa nähdä miten minun pääsemiseni kanssa käy... Yritän sovitella menot jotenkin mukavasti ja saapua paikalle
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 12.01.2009 19:03
Sarwen

Mukaan vain, hyvin siellä ensikertalainenkin viihtyy! Jos ei pelkää huonoa läppää ja Morningstar_in hilseileviä kookospall..oja.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit