Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

New Rock-monojen korjaaminen

Kirjoittanut: Gorgane (Jäsen)
    • Arvo: Edistynyt
    • Lähetetty: 19.01.2009 22:34
    Terve!

Otetaan pässiä sarvista ja heti ensimmäiseksi uutta topiccia, kun ainakaan haulla en vastausta löytänyt... Eli omistan 3 paria New Rockin Reactor kenkiä, joista yhdet olen ostanut uutena ja kaksi paria käytettynä. Uutena ostamani ovat pysyneet hyvässä kuosissa, kun olen niistä huolehtinut, mutta halvalla käytettyinä ostetuissa on kummassakin parissa sama vika eli edellinen omistaja on ostanut liian isot kengät, jolloin ne ovat kuluneet sisältä kantapään kohdalta rikki, eivät tietenkään läpi asti, kun päällinahka on todella sitkeää tavaraa, mutta pehmustenahka sisältä on sökö. Kysynkin nyt, että onko kukaan käynyt näitä korjauttamassa ja jos on, niin miten paljon on tullut kulunkeja? Asun viikot Tampereella ja viikonloput Porissa, joten olisi useampia vaihtoehtoja korjauttamispaikan suhteen, jos joku osaisi jotain suositella. Varsinkin toiset noista kengistä olisi kiva saada kuntoon, kun ovat mallia, jota ei enää tehdä ja pirun nätit muuten. Kyllä sitä nyt jokusia kymppejä voisi pulittaa, kun uudet vastaavat ovat hinnaltaan kuitenkin siinä 200e paikkeilla. Maihareita kehtasi vielä teipata jeesusteipillä sisältä, mutta näitä en oikein viitsisi...
    Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
    • Lähetetty: 19.01.2009 22:49
    Varmin tapa on varmaan ottaa monot mukaan ja käydä kyselemässä suutareilta mielipidettä asiaan Silleen voi suoraan kysästä korjausoperaation mahdollista hintaa.
    Kirjoittanut: Emilia (Jäsen)
    • Lähetetty: 19.01.2009 23:04
    Gorgane:
    Itse kävin viemässä New Rockit suutarille juurikin samaisesta syystä (eli sisävuori oli kulunut/hajonnut juuri kantapään kohdalta). Kenkiin laitettiin uudet nahkaiset vuoripalat rikkoutuneiden tilalle ja hintaa tällä operaatiolla oli 10e/kenkä, eli melko edullista. Tämä siis Turussa.
    Kirjoittanut: Gorgane (Jäsen)
    • Lähetetty: 19.01.2009 23:19

Lainaus: Emilia

Itse kävin viemässä New Rockit suutarille juurikin samaisesta syystä (eli sisävuori oli kulunut/hajonnut juuri kantapään kohdalta). Kenkiin laitettiin uudet nahkaiset vuoripalat rikkoutuneiden tilalle ja hintaa tällä operaatiolla oli 10e/kenkä, eli melko edullista. Tämä siis Turussa.

Hienoa, todella hienoa. Itse odotin jotain 40e/pari hintaa. Ei muuta, kuin mono reppuun ja suutarin pakeille. Kyselen parista paikasta, niin tulee selväksi, että onko isot hintaerot. Jos tosiaan kympillä onnistuu, niin varmaan kenkien ex-omistajia vituttaisi, jos tietäisivät miten halvalla sain kaks paria uudenveroisia kenkiä.
    Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
    • Arvo: Mahtigootti+
    • Lähetetty: 20.01.2009 10:25
    Helsingissä olen korjauttanut Antin suutarilla New Rockkejani. Samalla tavalla ne on korjanneet kuin mitä Emiliankin tapauksessa, mutta hinta on tosiaan ollut huomattavasti enemmän. Olikohan jotain 30€. Lisäksi olen joutunut niitä saumoja ompeluttamaan uusiksi, kun on ne liekkikuviot alkaneet irrota jne. Se ei ole maksanut kuin kympin tai jotain. Noilla korjauksilla kengät kyllä saa kuntoon, mutta sitten kun ne pohjat alkaa halkeilemaan, mitään ei ole tehtävissä.
    Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
    • Lähetetty: 20.01.2009 10:48
    Olisin kyllä sitä mieltä että tämän aiheen olisi voinut laittaa "kengät" -topicin alle, vaiko..?
    Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
    • Arvo: Platinagootti+
    • Lähetetty: 20.01.2009 11:49

Lainaus: Heetteri

Olisin kyllä sitä mieltä että tämän aiheen olisi voinut laittaa "kengät" -topicin alle, vaiko..?

Juurikin olin aiheesta samaa kommentoimassa, kun tällaisen huomasin. Kengille, kun on se oma topiikki ja tällaiselle on mielestäni aika turha laittaa omaa uutta aihetta
    Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
    • Lähetetty: 20.01.2009 11:57
    Pohdin tuota samaa jo eilen illalla, mutta sitten aloin ajattelemaan jotain muuta ja unohdin... No jaa, eiköhän tämä nyt voi olla, kysymykseenhän on kuitenkin jo tullut vastaus ja ketju painunee foorumin pohjalle.

Huomatkaa kuitenkin, että aloittaja oli käyttänyt hakutoimintoa!! Kuinka moni uusi foorumilainen käyttää hakutoimintoa ennen turhien aiheiden postaamista?
    Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
    • Arvo: Mahtigootti1500
    • Lähetetty: 20.01.2009 11:59
    Jepskukkuu, Gorgane sai vastauksen kysymykseensä/uteluihinsa.. Kerrothan meille vaikkapa tuolla kenkula-venkulat osiossa mitenkä kävi ? :)

Lukihten tämän.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
      Järjestä treffit