Gootti.net

Maailman ihanin The Dresden Dolls

Kirjoittanut: Eldnaard (Jäsen)
    • Arvo: Asiantuntija
    • Lähetetty: 21.01.2009 21:20
    Amanda Palmerin ja Brian Viglionen mainio punk cabaret on kaikessa lämminhenkisyydessään lähellä sydäntäni. Duon suoritukset ovat mielestäni sekä rytmisesti että melodisesti ihastuttavaa ilmaisua, joka sopii löysiin sunnuntai-iltapäiviin ja väsyneen onnelliseen mielentilaan. Goottifoorumin ollessa kyseessä olen varma, että täältä löytyy muitakin The Dresden Dollsin sulokkaaseen tyyliin ihastuneita yksilöitä.
    Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
    • Arvo: Mahtigootti
    • Lähetetty: 23.01.2009 22:48
    Heh, eilen juuri väänsin tilastoa töissä saamastani informaatiosta tämän soidessa... ja koin suuren suurta tanssimisen tarvetta kuullessani niitä biisejä mitä olen aina klubeilla tampannut!

Onneksi mulla on sentään oma työhuone, ei haittaa jos välillä hytkyy epämääräisesti napit korvilla

hieno orkesteri, minä tykkään ainakin!
    Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
    • Arvo: Mahtigootti+
    • Lähetetty: 24.01.2009 09:59
    Yksi vaihtari heitti mulle muutaman biisin muistitikultaan yksissä bileissä pari vuotta sitten ja täytyy sanoa, että minä tykkään myös - vaikkakin kovin aktiivisesti en ole kuunnellut.

Sivuhuomautuksena sanottakoon, että tykkään tästä, että yksittäinen bändi on nostettu omaksi aiheekseen. Esim. tuota "Cradle of Filth - ja muut EI-GOOTTIbändit" topikkia ei jaksa edes lukea, kun siellä on niin paljon paskaa seassa.
    Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
    • Arvo: Mahtigootti1500
    • Lähetetty: 24.01.2009 10:15
    Sivuhuomautukseen voinen vastata, että tuo aihe on luotu sen takia kun täällä on niitä elitistipuritisteja jotka rupeavat nillittämään kun jööttisivulla on juttua metallista, omg.
    Kirjoittanut: Eldnaard (Jäsen)
    • Arvo: Asiantuntija
    • Lähetetty: 04.02.2009 04:09
    "The two describe their style as 'Brechtian punk cabaret', a phrase invented by Palmer because she was "terrified" that the press would invent a name that 'would involve the word gothic.'"

Har har har! Pelkoa oli syystäkin, sillä monet tituleeraavat The Dresden Dollsia jöötiksi. Onneksi se iloinen fakta, että mikään goottimusiikki ei saa olla teknisesti hyvin tuotettua ja toteutettua tai lyyrisesti nokkelaa, muistuttaa ettei The Dresden Dolls vain voi olla goottia.
    Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
    • Arvo: Mahtigootti+
    • Lähetetty: 06.02.2009 08:15
    Näin Dresdenit livenä Dublinissa muutama vuosi sitten kun asuin siellä. Oli mahtava keikka Palmer putos melkein heti alussa tuoliltaan persuuksilleen xD Ja lauloipa myös ilman säestystä irkkujen yhen parhaimman biisin The Wind that Shakes the Barleyn
      Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
      Järjestä treffit