Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Tuska 26.-28.6.2009

Kirjoittanut: Ms. Cyanide (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.06.2009 21:00
Ei tässä jaksa raahata luitaan paikalle kun on tuo finanssipuoli iha persiistä..eikä siellä oikeestaan tänä(kään) vuonna ole kuin ehkä just yks bändi mitä vois kattoo mut en sen takia lähde. Muutenkin viimeksi iha sisäpuolella ollut vissiin vuonna 2005 jos ei vanha pääni täysin petä, ulkopuolella on ollu iha yhtä hyvät ( jos ei paremmat!) bileet eikä maksa mitään! mutta pitäkeehän immeiset kivaa siellä ketkä on menossa!
Kirjoittanut: vampirequeen (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.06.2009 00:33
Tuota noin voipi olla että tuun sinne ulkopuolelle hengailee Lauantaina.. Niin onko mahollista nähä tyyppejä siel ulkopuolel vai vaan sisällä? Missä kohilla miittingi tapahtuu?
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.06.2009 00:51

Lainaus: vampirequeen

Niin onko mahollista nähä tyyppejä siel ulkopuolel vai vaan sisällä?

Minusta olisi taas kiva tietää ketä on tulossa porttien sisäpuolelle. Tuntuu vähän siltä ettei hirveästi porukkaa ole tulossa...
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.06.2009 02:16
Aluksi tulen ulkopuolella tervehtiin populaa, mutta sitten jossain välissä porteista sisään ->
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 24.06.2009 14:01

Lainaus: Jenaldo

Minusta olisi taas kiva tietää ketä on tulossa porttien sisäpuolelle. Tuntuu vähän siltä ettei hirveästi porukkaa ole tulossa...

Minä olen tulossa! Kolmen päivän ilmaislippu on saatu, niin kyllä se sitten käytetäänkin. Voin tulla lauantaina vaikka jonkun seuraksi katselemaan bändejä, jos vaikka löytäisi uusia mielenkiintoisia tuttavuuksia. Lauantaina kun ei varsinaisesti ole mitään joka kiinnostaisi.
Sunnuntaina olen varmaan aika huonoa seuraa, sillä ryntään pää kolmentena jalkana lavalta toiselle ;D
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 25.06.2009 08:38
Tulemme luultavasti lauantaina porttien ulkopuolelle morjenstamaan väkeä, oisko se taas se mäen yläpää aidan vierellä ja kello...?
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.06.2009 13:54

Lainaus: neo_shaman

Minä olen tulossa!

Ihan offina, minä kun luulin että et olekkaan tulossa lauantaina. Kyllä miun ja ystävän kanssa saa tulla hengailemaan, vaikka lähinnä korpiklaania ollaankin katsomaan menossa.
Semioff ohi.
Kirjoittanut: vampirequeen (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.06.2009 11:52
Päätinki eilen että säästän rahat ja jätän tänävuonna Tuskailut väliin ja pitää täällä hoitaa elukoita ja kasvimaata. Pitäkää työ kivaa,juokaa sopivasti ettei tuu nestehukkaa ja älkää ottako aurinkoo liikaa.

Mutta mutta moneltahan se miitti ulkopulella ois sitten ollut ja ootteko muille festareille tulossa??
Kirjoittanut: Gottero (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.06.2009 16:46
No niin, nyt on tämän vuoden 1-päiväinen Tuska tuskailtu PVC-pömpöösissä. Varsinaista tuskaa ei eilen päässyt syntymään, kiitos lähinnä sään, kun hellettä kesti sen ensimmäiset kaksi tuntia
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.06.2009 22:40
Jei, olipas kivaa vaikka sitten vain yhden päivän verran. Stam1na oli mainio, Girugamesh ihan kuunneltavaa mutta ei vain ihan ehkä minun makuuni (pirioravan näköinen rumpali oli pelottava..!!), Mucc oli positiivinen yllätys, ja Volbeat... ah, Volbeat oli mahtavaakin mahtavampi ja heitti vimmatun hienon keikan. Yhdessä vaiheessa tuli tosin "ei näillä kengillä" -hetki kun laulaja innoitti kansan wall of deathiin. Siellä sitten mentiin helemat paukkuen päin kanssaihmisiä ja jäinpä johonkin pitinpoikaseenkin, onneksi sieltä poistuminen oli helppoa.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit