Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Tuska 26.-28.6.2009

Kirjoittanut: Trnquill (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.02.2009 17:15

Lainaus: Jasmine

hemmeti kun tuota j-rock/mitälietä tungetaan tuonne Tuskaakin hiljalleen x(

Pitää vain toivoa etteivät esiinny päälavalla. Jos eivät, voi kaikki japskeille allergiset kantaa korvansa toiseen telttaan ja jurmottaa siellä rottensoundeinensa.

Mä odotan innolla jo tuon listan perusteella Tuskaa. Volbean, Callisto... ja vielä ei-niin-tärkeinä BfmV (energiaa naama mutrulla junttaamisen sijaan), Amorphis (aina yhtä kova), Profane Omen (melkoinen pitti todennäköisesti luvassa) ja Medeia (vaikka laulajan vaihdon myötä siirtyikin tusinakastiin).

J-bändeistä vielä sen verran, että ne(kin) ovat Tuskan suola. Yleensä tuon saaren orkestereilta on lupa odottaa visuaalisesti paaaaaljon enemmän, kuin farkuissa ja t-paidassa rokkaavilta amorphiksilta (kaikkella kunnioituksella farkkuja ja t-paitoja kohtaan). Minulle keikka on todella paljon muutakin, kuin sitä musiikkia. Jaksan helposti innostua yhdentekevää j-rokkia veivaavista itämaan ihmeistä, jos ja kun he vetävät aktinsa energiaa säästämättä ja menosta tinkimättä läpi. Eli avarakatseisuutta peliin ja nauttimaan fiiliksistä, sanon minä!
Kirjoittanut: Oxidising (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 16.02.2009 00:21
Itse olen pettynyt noihin tämän vuoden bändivalintoihin. Ei ollut oikeastaan yhtäkään bändiä mikä olisi sytyttänyt ja niilläkin kavereilla joiden kanssa olisin menossa niin löytyi alle 5 bändiä. Veikkaan että jos tänä vuonna ollaan tuskaan menossa niin se on yhden päivän lippu. Toisaalta jos nämä 8 julkaisematonta bändiä olisivat myös täyttä sontaa voisi mennä jonneki muualle festareille niillä rahoilla - harmittaa vaan erityisesti, kun asun pk-seudulla ja tuska oli vain alle puolen tunnin bussimatkan päässä, ja muut kiinnostavat festarit ovat jossain ihan muualla päin suomea :/

Mua tuskin olisi haitannut mm. japskibändit kovinkaan paljoa jos tuskaan olisi tulossa mitään kiinnostavaa niiden ohella, enemmänki lisää harmitusta kun ne "vie paikan" niiltä bändeiltä, jotka olisin sinne toivonut.
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.02.2009 10:01

Lainaus: Oxidising

Itse olen pettynyt noihin tämän vuoden bändivalintoihin. Ei ollut oikeastaan yhtäkään bändiä mikä olisi sytyttänyt

juu mulla sama, paitsi mulla oli yks. rotten sound, ja muut sitten ovatkin täuttä sheisea mielestäni :/ harmittaa kyllä aika lailla kun on paljon tullut menoja järkättyä tuskan mukaan..mutta onneksi viimevuonna pääsi kolmeksi päiväksi kun sillon oli melkeen kaikki hyvät bändit sielä, mutta sen takia olikin odotettavissa ettei tästä tuskasta voikkaan tulla kovin hyvä kun viimevuonna oli melkeen kaikki.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 16.02.2009 19:06
Äh, mutta ei Tuskaan mennä bändien takia! Minulle siellä on tähän mennessä ollut yksi ainokainen kiinnostava bändi, mutta ei haittaa sitten lainkaan. Onpahan enemmän aikaa miitata ihmisiä.
Kirjoittanut: Luciferina (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.02.2009 11:59
aww paljon hyviä bändejä tulossa ^-^ liput taidankin ostaa!
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.02.2009 12:29
Tuskassa J-rockarit varmaan pullotetaan pois lavalta.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 17.02.2009 13:26
Voisin katsastaa minä päivänä on kiinnostavimmat esiintyjät ja tulla ehkä vain yhdeksi päiväksi. Tai sitten pe-la, sunnuntai alkaa jo olla hieman liikaa fysiikalle näin vanhalla iällä. ;D
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 17.02.2009 18:13

Lainaus: Berzerker

Eipä tuota feattia näkynyt.. Sitä odotellessa, sillä Tuska on rauhallinen tapahtuma jossa ei liiemmin väkivaltaa näy, saati pullotuksia(poislukien maskottimme Veski). Joten näillä näkymin jääpi pullottelut väliin, aivan kuten -07, D'espairsRayn esiintyessä.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.02.2009 18:14

Suurin osa metallihepuista on sen verran fiksuja, ettei tuollainen edes pälkähdä päähän. Sitäpaitsi, miksi turhaan vaivautua kun voi huomattavasti vähemmällä vaivalla kitata kaljaa nurtsilla kavereiden kanssa.
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • • Muokkasi: Kedira
  • Lähetetty: 17.02.2009 20:08

Lainaus: Piiskansiima

Suurin osa metallihepuista on sen verran fiksuja, ettei tuollainen edes pälkähdä päähän.

Tässähän näkynee sama ennakko-oletus kuin Seinäjoella, jotta äkkiä kaupungista vex kun on provinssi mut tangoissahan käypi aikuista porukkaa. Kuitenkin luonto kärsii huomattavasti enemmän tangoilusta (vaikka se on keskustassa) kuin provinssikansasta (jotka on luonnon rauhassa)! Siivous porukallakin on vähemmän hommia provinssin päälle, mutta tangoilujen jäkiä siivoillaan viikko vähintään (+ sitten vaihtiajojen hiphopparit sun muut kaiken tuon päälle ) ...

PS: Mie luven tuon otsikon koko aika jotta "Turska", liekö Piiskis tartuttanut tämän lukihäirän minuunkin?

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit