Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Deathstars ja Sonic Syndicate Tavastialla 13.2.2009!

Kirjoittanut: Ania (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.02.2009 23:45

Lainaus: Piiskansiima

Lisäksi Skinny ja Cat soittivat kaksi vikaa biisiä ilman paitaa...

Ja kansa kiitti tästä oikein kovasti.

Oli kyllä aivan loistava keikka, kanssayleisöä lukuunottamatta.:P Njaah, suurin osa tajusi sentään käyttäytyä niinkuin keikalla kuuluukin, mutta itseä alkoi ottaa ihan uskomattomasti aivoon nämä "minä-eturivi-NYT" -ihmiset, joiden mielestä oli aivan okei punkea kolmea tuoppia kantaen jokaisesta mahdollisesta välistä, mistä hyvällä mielikuvituksella ja humalaisella itseluottamuksella voisi kuvitella mahtuvansa. Kaikenlainen riehuminenkin on tottakai asiaankuuluvaa, mutta sen voisi tehdä sillä omalla neliömetrin puolikkaallaan, eikä esimerkiksi vieressä seisovan sylissä ja varpailla..

Mutta ihanaa oli.
Kirjoittanut: Bloody Count (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.02.2009 00:15

Skinny ja Cat soittivat kaksi vikaa biisiä ilman paitaa...

Nämä kaksi soittoniekkaa ovat siis neitojen mieleen. Hmm..? Olin aivan varma että Lasher ja Bone olis ollu ne orkesterin hurmurit. Vai johtuuko tämä hehkutus tuosta mainitusta paidattomuudesta? Paidattomuudesta puheen ollen, Sonic Syndicaten Karin Axelsson olis kiva nähdä lavalla ilman paitaa.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.02.2009 13:58
No Deathstarshan on kyllä kokonaisuudessaan ehkä universumin pantavimman näköinen bändi, mutta olet oikeassa, niitä hehkutetaan eniten kellä on vähiten vaatteita lavalla.

Minä-eturivi-nyt -ihmisten lisäksi rasittavaa oli myös se, että lattia oli täynnä muovituoppien ja lasien sirpaleita. On se ihmisille niin hiton vaikeaa olla vetämättä viinaa jatkuvasti tai edes pitää niitä kippoja kätösissä sen keikan ajan. No, ei tarvinnut ainakaan pelätä liukastumista kotimatkalla, kun kengänpohjat olivat saaneet mojovan sirpalekuorrutteen.
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 18.02.2009 18:12

Deathstarshan on kyllä kokonaisuudessaan ehkä universumin pantavimman näköinen bändi

Minä yhdyn kyllä tähän!
Ja kyllä sitä Cattia tuli katseltua (ja kuolailtua) ennen paidan riisumistakin!
Kirjoittanut: UndyingDreams (Mister Halloween 2008)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.02.2009 22:19
Täällä tuli itsekin oltua. Ihan mukavaa oli
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!