Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Tänään minulla oli päälläni...

Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.01.2007 08:24
tänään koulussa musta pitkä samettinen hame jossa on jotkut purppuranpunaset satiini kaistaleet helmassa(joo'o ostettu morticiasta ,ahem ahem) ja musta paita jossa on mustavalkoraitaset hihat ja sellanen painokuvio..(taas morticiasta, olen ämyri, joo.ei täällä koulussa ole kyllä sitä vaaraa jollain olisi samat vaatteet.ei edes tälä paikkakunnalla varmaan. joskus tuntuu että oon vieraantunu muista ihmisistä., tai siis gooteista,tai yleensäkin epä"normaalisti" pukeutuvista ja ajattelevista ihmisistä.. pitäis tavata joku joskus lähisaikoina).. ja mustat pitkävartiset maiharit(ööh ..)
Kirjoittanut: Jensu (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.01.2007 19:05
Tänään oli mustat housut, joissa on tosi leveät puntit. sitten musta lucky number 13 t-paita. Kuva on sellainen missä on violettista hämähäkinseittiä, punainen palava sydän ja kaksi ruusua ja sen sellaista, vaikea selittää. Sitten siinä päällä musta, ikään kuin frakkitakki

Sitten oli vanhat rikkinäiset pitkävartiset mustat maiharit, koska uudet on hiertänyt todella pahan rakon kantapäähän
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 26.01.2007 17:05
Tänään minulla oli koulussa kohtalaisen tylsät vaatteet, eli musta neule jonka alla punainen paita sekä tummanharmaat farkut, niittivyö ja mustat, korolliset nyörisaappaat. Lisäksi hopeasormuksia, rannekoru, korvakorut ja Egyptistä ostamani ankh -kaulakoru. Ulkona (ja vähän sisälläkin) käytin pitkähköä nahkatakkia, mustaa huivia jne.

Mikäli suunnitelmani eivät mutu, aion illalla pukeutua vaaleaan, pitsein, nauhoin ym. koristeltuun paitaan, jossa on leveät hihat. Sen päälle musta satiinivyötärökorsetti ja lisäksi puen mm. jonkin hameen ja tietysti koruja (joita minulla onkin lähestulkoon aina).
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 26.01.2007 19:16

Lainaus: Swanette

Mikäli suunnitelmani eivät mutu, aion illalla pukeutua vaaleaan, pitsein, nauhoin ym. koristeltuun paitaan, jossa on leveät hihat. Sen päälle musta satiinivyötärökorsetti ja lisäksi puen mm. jonkin hameen ja tietysti koruja (joita minulla onkin lähestulkoon aina).

Missä noin kovasti laittautuneena liikutaan? :-O Kuulostaa ainakin minusta melkoiselta tälläytymiseltä. Ei siinä, että asiassa olis jotain pahaa, kiva ku toiset jaksaa.

Tällä hetkellä kaikenlainen laittautuminen tuntuu aika urpolta, kun ulkona sataa märkiä jalkarättejä. (((((((
Kirjoittanut: Rouge_Darkness (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.01.2007 19:19
Mitäs mulla on päälläni? Musta toppi ja musta toppi. semmonen vaan aika arkinen mutta rento. heh..
Kirjoittanut: ShadowFromHell (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.01.2007 20:21
Tänään ei ole ollut mitään erikoista päällä, joten jos ei vaikka phhuta tästä päivästä, koska olen ollut kotona kipeänä. Mutta maanantaina oli musta hame johki polviin ja ja sitten jotkut polvisukat. musta paita ja liivi päällä. Hikset oli kuiduissa ja naama maalissa. Jotain vihreää oli naamassa ja mustaa rajausta =P
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 26.01.2007 20:21
topiciin vastaus: pyyhe
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 26.01.2007 20:45
Nyt on päällä musta minihame, jossa alla satiinikerros, sit tyllin tapainen verkkokerros, ja päällimmäisenä sitä samaa tiheetä verkkoo ja hameen ympäri kiertää mustat pisinauhat joissa pieniä satiinirusetteja siellä täällä.
Sit musta, ohut paita, jossa vaan vasen hiha (hihan suussa röyhelö)Eli oikea käsivarsi ja olkapää ovat paljaina. Paidan kaula-aukkoa ympäröi sama röyhelö.
Paidan päällä musta, pvc-korsettitoppi. Takaa voi kyl kiristää. Pvc:n seassa mustaa pitsiäkin "pvc-kerrosten välissä" (vaikee kuvailla)
Sit mustat sukkikset, joissa valkosia pääkalloja.
Kaulassa se mun perus musta niittipanta (haluisin sellasen jossa jumalattoman pitkät piikit, kun entinen sellanen hajos n 2 vuotta sitten eikä oo tullu ostettua uutta), Kaulassa muös ainainen pentagrammiriipus ja väreihin sopiva mustavalkoinen iso risti, jossa kirkkaita timantteja (ei oikeita!)
Sit siinä paljaassa, eli oikeessa käsivarressa on musta käsiverkko kyynärpään yli, ja musta niittiranneke. Vasemmassa kädessä musta kello ja muovista, mustaa piikkilankaa. Isoja hopeasormuksia löytyy 8 sormista.
Sellasta tänään. Pukeuduin vaan siks, koska miehen bändillä on tällä hetkellä treenit meillä. Naapurit on kolkutellu jo pariin otteeseen luudalla kattoon
Kirjoittanut: bjorkmus (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.01.2007 00:48
Lisää siivoamisen välttelyä...

Mulla on tänään melkein samat vaatteet kuin Anvilissa eilen. Mustavalkoiset sukkahousut, joiden päällä verkkosukkahousut, lyhyt musta hörhelöhame, musta hapsupaita, jonka päällä puna-mustaraitainen paita. Ja koko komeuden kruunaa hirveä fleece-takki, sillä mun kämpässä on kylmä. Hiukset on sekaisin, enkä jaksanut tänään meikata.

Ja miksi ihmeessä mä raportoin tätä täällä...? Eh?
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 27.01.2007 10:01

Lainaus: bjorkmus

Mulla on tänään melkein samat vaatteet kuin Anvilissa eilen.

Ai oliko teitä foorumilaisia montakin siellä, ja jos oli niin otitteko valokuvia tonne galleriaan? (ellet sit ollu jonku muun poppoon kaa siellä)
Anyway, oon lähdös stadiin käväseen, ja päälläni seuraavat kuteet:
Musta, pitkä rypytetty hame, jossa koristeena ohut punainen niittivyö, mustat, pitkävartiset nyörisaappaat, musta pitsipaita jonka päällä punamusta Mortician korsettitoppi, koruina vyöhön sopivat niittiranneke kädessä ja niittipanta kaulassa, kaulassa myös hopeinen lohikäärmeriipus, hopeinen pentagrammi ja hopeinen hämähäkinseittiriipus. Musta nahkarotsi nilkkoihin asti jossa takana nyörit. (rotsin alla lämmikkeenä musta, pitkä paita auki, et voi pitää rotsii auki kaupoissa)

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit