Gootti.net

Tänään minulla oli päälläni...

Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.02.2007 12:55
Minulla on mustat housut, musta paita (t) ja harmaa puoli pitkä villatakki. Löhöilyvaatteet perjantain kunniaksi!
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 02.02.2007 13:51
En kyl tajuu, ketä kiinnostaa, mut normaali työvarustus:

mustat kulahtaneet farkut, oikein ihanat ja hyvin istuu (myös seisoo tsihhihii), rikki kyl ja haarovälissä hyvä tuuletus. Nooh, sihteerit ainakin tykkää. Sitte on tämmönen musta tavallinen paita, öö siis paita, mikä tän nimi nyt olis, ei kauluspaita mut paita vaan. Kivasti sekin on mun muotonen jee. Toimistotohvelit on myös jees, ei tarvi maihareissa lampsia koko päivää.
Kirjoittanut: bjorkmus (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.02.2007 19:05

Lainaus: poison

Kuten kerroikin tuolla Anvil-ketjussa, mulle tuli illalla hypoglygemia-kohtaus, enkä sen takia päässyt tuleen Pahoittelen jos odottelit asemalla, vai menitkö vaan suoraan

Juu, ei huolta. En odotellut. Olen muutenkin kamalan huono suunnittelemaan menoja, joten yleensä vain ilmestyn myöhässä paikalle, jos siltä tuntuu. Ensi kerralla yritän oikeasti mennä tapaamispaikalle. (Joo, ja just jätin sitten sen leffankin väliin. Uskoisikohan itsekään omia lupauksiaan...)

Topiciin: pitkä tummanharmaa mekko, jonka alla piilossa mustat fleecehousut (vilukissalla on aina kotona fleeceä, yöksis) ja pitkät, raidalliset varvassukat (housujen päällä, siis). Näyttää ihan siltä, että mä jopa joskus vaihdan vaatteitani. Jännää.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 03.02.2007 20:55
Höm, punamustaraidalliset sukkahousut ja lyhyt salsahame (joka on itseasiassa tehty isosiskolleni, kun hän oli 7, kyllä, olen XS-kokoinen ) musta nyöripaita, jossa on mesh-hihat ja sen päällä punamusta mortician korsettitoppi.

Ninni muuten omistaa täysin samanlaisen korsettitopin
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 03.02.2007 23:13

Lainaus: Iiriva

Ninni muuten omistaa täysin samanlaisen korsettitopin

Niin omistaa juu. Ei oo vaan tullu käytettyä sen ekan miitin jälken. Kesällä pidin aika useesti sitä.
Anyway, tuolla leffassa mulla oli päällä musta, pitkä hame jossa d-lenkkejä, vetskareita, nauhoja jne. Lisäsin siihen yhdestä Cyberin minihameesta 2 irrotettavaa mustaa nauhaa jossa punaisia pääkalloja, ja kiinnitin ne ristiin niistä hameen d-lenkeistä topin d-lenkkeihin. Eli alla oli musta, pitsinen pitkähihainen paita (ekan kerran pitkähihainen paita miitissä!) Ja sen paidan päällä oli sellanen musta toppi jossa iso, punainen pentagrammi, valkosella teksti Protected by bye bye kitty ja topin keskellä metallirengas, josta menee 4 mustaa nauhaa ristiin olkapäistä helmoihin (niihin alahelmojen d-lenkkeihin siis kiinnitin ne pääkallonauhat hameiden lenkeistä) Sit topissa hakaneuloilla punainen kangasmerkki jossa sen bye bye kittyn kuva.
Sit hameessa oli 2 punaista niittivyötä, kaulassa samaa sarjaa oleva punainen panta + lohikäärmeriipus + pentagrammiriipus, ja ranteissa oli myös punaiset niittirannekkeet. Transformerit jalassa, musta rotsi jossa nyörit edessä, mustavalkonen pääkallokaulaliina ja punainen Nightmare before Christmas-käsilaukku. Ja mustat hanskat! Eiköhän ollut kaiken kattava selostus!
Kirjoittanut: Demonology (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.02.2007 23:59
Höm... Alusvaatteita ei varmaan tarvi luetella (vaikka ei kyllä siinä mitään, ihan bokserit)...

Mustat normifarkut, muistaakseni Prisman alennusmyynnistä (on goottikauppa, joo), roikkumassa mustat henkselit... Musta pitkähihainen paita, ei muista mistä hankittu, rinnassa punainen tähti. Paidan päällä Oulun Darkstarista ostettu kauluspaita, selässä rautarisrtikuvio. Sitten rannekkeet, kaulakoru, sormus... Ei ihmeellistä.
Kirjoittanut: Haudattu Banaani (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.02.2007 16:50
Mustat mick's:istä(vai mite se kirjotetaankaan..? x>) ostetut ketjuhousut, äidin vanha pitkähkö villatakki, seppälän(voih, myönnän käyneeni siellä. :'D)ylipolven pinkki-mustaraitasukat ja prismasta ostettu musta perus t-paita jossa teksti "Looking for a sponsor". Päässä Ozzy Osbourne lasit. :''D
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.02.2007 08:39

Lainaus: Haudattu Banaani

Päässä Ozzy Osbourne lasit. :''D

oooh, oon ettiny ozzy osbourne laseja siitä asti ku oltii yhes näytelmäs mis yks tyttö esitti ozzya, ja mie olin andek mccoy
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 06.02.2007 12:23
No mä en oo vielä lähdössä minnekkään, joten kotivaatteet päällä. Eli ne on seuraavan laiset:
Mustat, suorat housut (tosi harvinaista et käytän edes kotona housuja) Housuissa musta vyö, jossa mielettömästi hopeisia d-lenkkejä. Musta Lullacryn bänditoppi jonka voitin Rautaryhmästä (eli siinä on bändin logo edessä). Kaulassa musta remmi josta riippuu pieni, hopeinen risti, musta rannekello ja toisessa ranteessa se muovinen, musta piikkilankakoru joka mulla yleensä aina on. Harvinaista et pentagrammi puuttuu kaulasta! Hiukset on ponnarilla eikä mitään meikkiä naamassa. Tylsää siis, vaikka mies just kysy, et mitä ihmettä varten mun pitää aina pukeutua koruja myöten vaik olisin koko päivän himassa, se haluis et käyttäisin verkkareita ja villapaitaa! Mut en edes omista mitään verkkareita! Yhteen aikaan kun asuin Espoossa mut tunnettiin nimellä "ai se hevimuija joka ei käy postilaatikollakaan tälläytymättä ensin puolta tuntia"
Kirjoittanut: Henna_Witch (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.02.2007 15:29
Tummanpunainen ´lyhyt hame jonka alakulmas on mustia kiekuroita, musta korsetti, mustat reikäsukkahousut..

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit