Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Tänään minulla oli päälläni...

Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 07.02.2007 20:21

Lainaus: Henna

Mulla on varmaan yhden käden sormilla laskettavissa ne kerrat, jotka olen viimeisen vuoden aikana pitänyt housuja. Jos pistän ne jalkaan niin tuntuu ahdistavalta ja muutenkin oudolta... Kaikki aina ihmettelevät, miten pärjään hameella 30 asteen pakkasessa, mutta jotenkin vaan ei tule edes kylmä, vaikka olisi minihame.

Sama homma mulla, housuissa on jotenkin tosi ahdistava olla. o_O Mistä lie johtuu. Minäkään en hameessa palele, tosin pidänkin aina pitkää hametta, minihameessa jäätyisin varmasti. Mutta minusta pitkä hame on huomattavasti lämpimämpi kuin housut. Sinne menee kuitenkin alle ilmaa joka lämmittää.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 11.02.2007 01:38
En palele hameessa minäkään! Itseasiassa tänään sinne goottimiittiin mennesäni meinasin tukehtua, olin pukenu niin lämpimästi. Eli musta, pitkä villakangas rotsi ja sen alla lämmikkeenä musta, pitkä villatakki.
Mut itse asiaan, mulla oli päälläni seuraavat kuteet:
Mustat nyörisaappaat ja sit liukastelin korkeilla koroilla tuolla. Sit musta, samettinen hame jossa mustaa pitsiä polviin saakka, hameessa koristeena sellanen nyöreillä solmittava koristevyö, jossa mustia kukkia, kartioniittejä ja suuria renkaita. Sit musta pitsinen paita, jonka päällä musta korsettitoppi jossa itämais-tyylisiä pieniä kukkia ja mustat satiininyörit edessä. Ekan kerran miitissä (tai ylipäätään moneen vuoteen missään) mulla oli vaan yks kaulakoru!!!! Sellanen kaulalle tuleva, musta helmijuttu, josta roikkui vähän isompi ovaalinmallinen helmi. Ja hiuksissa oli musta, pitsinen nauha joka peitti etuhiukset. Ne kun ovat taas kasvaneet yli. olin pitkästä aikaa liikkeellä ilman mitään niittipantoja, piikkivöitä tai pääkalloja. Välillä naisellista ja yksinkertaista. (ei tarkota sitä, ettenkö pukeutuisi aina naisellisesti, joskus vähän ylinaisellisestikin)
Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.02.2007 22:19
Vaikka olin koko päivän kotona, päällä oli pitkä hame, musta paita jossa on rypytyksiä ja hartioilla aivan ihana musta ja vanha silkkihuivi. Löysin sen jostain vanhojen vaatteiden alta kaapinpohjalta ja se on ilmeisesti kuulunut isoäidilleni.. Rakastuin siihen heti enkä halunnut ottaa ollenkaan pois
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 12.02.2007 01:06
Mulla oli (on vieläkin) mustat sukkikset joiden päällä lilat verkkosukkikset, sit musta lyhyt röyhelöinen hame jossa pitsiä ja rusetteja, musta ohut röyhelöpaita (röyhelöt v-kauluksen ympärillä ja keskellä paitaa) Hihat on vähän tavallista lyhemmät, ja ne levenee alhaalta. Sit lilat käsiverkot, lila nauha päässä piilottamassa sen ylikasvaneen otsatukan ja kaulassa musta ruusu. Maalasin kynsilakalla yhden pronssisen ruususormuksen mustaks
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 12.02.2007 09:45
Olen pukeutunut tänään aika tavallisesti, nopeasti kun piti aamulla vaatteet mukaan kiskaista.
Tällä hetkellä minulla on päälläni mustat, pitsiset verkkosukkahousut, musta, polveen ylottuva, "keijumainen" röyhelömekko, musta pitsihihainen samettipaita ja ihana, musta vyötärökorsettini.
Lisäksi mustat, polveen ulottuvat nahkasaappat ja kaulassa roikkuu pari hopeakorua.

Normaalisti tykkään käyttää hieman enemmän värejä pukeutumisessani ja yhdistellä niitä mustaan, mutta tänään tuli tosiaan sen verran kiire, ettei tuota pukeutumista kerennyt sen enempiä miettimään.

Sen siitä saa, kun suurin osa vaatekaapin sisällöstä on mustaa.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 12.02.2007 11:07
Musta polvipituinen pitsihame, valkoinen paitapusero, ja musta vyötärkorsetti. Matalat mokkasaappaat sitten kouluun ja hiukset varmaan jätän auki. Tai sitten laitan sellaisen mana-kampauksen Vielä pitäisi päättää laitanko verkko- vai raitasukkikset
Kirjoittanut: kauhukakara (Nimetön)
  • • Muokkasi: kauhukakara
  • Lähetetty: 12.02.2007 11:48
Oih, Mana-kampaus! Kuulostaa aivan ihanalta!

Tänään minulla on päällä mustat samettihousut ja musta röyhelöpaita. Huomenna pistän kyllä pitkän hameen paidan kanssa.
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.02.2007 14:59
Tänään minulla oli: uusi Musta punainen looklike korsetti, mustat tiukat housut ja hupullinen paita hässäkkä, verkko hanska oikeassa kädessä.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 12.02.2007 15:07

Lainaus: TheSecret

Mutta minusta pitkä hame on huomattavasti lämpimämpi kuin housut.

Mäkin oon huomannu saman jutun.
Mutta tänään oli ja on yhäkin päällä mustat housut, joissa on vetoketjuja ja pari remmiä menee ristiin tossa edessä, morticiasta musta pitkähihanen paita, jossa on edessä rintojen kohdalla valkopilkkusta kangasta ja kaula-aukossa mustaa pitsiä ja satiininauhat. Ulkona oli pitkä musta villakangastakki, jossa sellatteiset hopeenväriset napit edessä ja hihansuissa ja jalassa oli tämmöiset: URL
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 12.02.2007 15:49
Tavisvaatteet:
Keltainen t-paita
Musta huppari
Vaaleat farkut
Niittivyö
Mustat sukat

Kun ei jaksa, niin ei jaksa. Ja oli vain 5 minuuttia ehtiä kouluun, niin ei siinä pahemmin katso mitä päälleen laittaa Ja itse asiassa mä pystyn pukeutumaan mihin tahansa vaatteisiin. Aina ei edes oo päällä mitän mustaa ja silloin koululaiseni katsovat vähän oudosti

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit