Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Tänään minulla oli päälläni...

Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 05.11.2006 15:02
Tällähetkellä on päällä musta bändipaita (Lordi), sellatteiset mustat irtohihat, mustat "farkut", joissa ketjuja. "Tylsä" vaatetus sen takia, koska ei jaksa tälläytyä kun istun vain tässä koneen ääressä eikä kukaan ole katsomassa miltä näytän ja toiseksi siksi, että heräsin vasta noin tunti sitten.
Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.11.2006 16:20
Tänään. Noh, isältä pöllitty 20 vuotta vanha lasketteluvillapaita (siihen aikaan kallis merkkivaate, heh), yöhousut, joista kuminauha vyötäröltä katki joten putoavat heti kun kävelen. Hiukset takussa, ei meikkiä,
Tuli tämä päivä vietettyä kotona, joten ei mitään sen kummempaa varustusta!
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.11.2006 16:50
Koko päivän olen hihhuloinut yöpaidassa Se on nyt sunnuntai, meikä vetää lonkkaa. Katsotaan huomenna uudestaan, josko jaksaisi vaatteita päälle laittaa.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.11.2006 18:31
Lainaus: Raivonkyynel Koko päivän olen hihhuloinut yöpaidassa Se on nyt sunnuntai, meikä vetää lonkkaa. Katsotaan huomenna uudestaan, josko jaksaisi vaatteita päälle laittaa.

Mullakin on vaan kalsarit. Mulla on patterit täysillä et on ihanan lämmin. Onneks ei oo mitään webcamia, niin voi olla kotiasussa. Huomenna taas sit ykköset päälle ja kaupungille.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 05.11.2006 21:02
eilen oli sitten halloweenin kunniaksi valkoinen, paksu alushame, musta vuorisilkkihame pienimuotoisella tyrnyyrillä, luonnonvalkoinen paita, jonka miehustassa paljon pitsiä, musta satiinivyötärökorsetti ja mustasta pitsistä ja valkoisesta tyllistä tehty huntu. Tänään mortician kivat liituraitanyörihousut ja musta, leveähihainen, olkapäät paljastava kiva paita, jossa on kiristyksiä rintojen alla ja hihoissa, näyttää siksi ihanan vanhahtavalta
Kirjoittanut: SirEmbryo (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 05.11.2006 21:25
Tänään minulla oli päällä:

- Musta paitapusero
- Musta solmio
- Mustat farkut(yksinkertaiset, ei kulutuksia tai muita koristeita, suorat)
- Mustat pitkät maiharit(viittä senttiä vaille polviin asti)
- punainen pitkä villakangastakki
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 06.11.2006 00:40
Vein Veronican juna-asemalle kun meiltä lähti vasta tänään, niin mulla oli punamustat tahalleen rikkirevityt sukkikset, musta samettihame polviin asti, siinä koristeena musta pyramidiniittivyö, sit musta pitkähihainen paita jonka päällä musta toppi jossa punanen pentagrammi, pentagrammin päällä mustat koristenauhat ristiin, keskellä toppia siis metallirengas, josta nauhat lähtee, sit kaulassa musta niittipanta ja hopeinen pentagrammiriipus, sit ulkovaatteina transformerit jalassa, musta nahkarotsi polviin saakka roikkui auki ja mustat nahkahanskat. Et sellasta.
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • • Muokkasi: Raivonkyynel
  • Lähetetty: 06.11.2006 09:08
Laiskotti aamulla, joten tyydyin laittamaan leveän puuvillahameen jossa on brokadipitsiä reunassa ja sen lisäksi pitkähihaisen paidan jossa on leveät resorit ja sen päälle Ajattara-girlien.
Jalkaan laitoin platformit, jotta pääsisi lumessa eteenpäin ja ettei menisi lunta kenkään.
Mä oon ihan döö...
Kirjoittanut: SaMArA (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.11.2006 18:14
Tänään ylläni:
-tylliminihame
-Crow t-paita
-reisipituiset sukat
-musta-harmaa huivi kaulan ympärillä (Käytän lähes kaiken kanssa. Must asuste )
-todella pitkät irtohihat (kun ne vetää suoriksi ne voi sitoa selän takaa kuin pakkopaidan... tai hihat )
-hopeinen pentagrammiriipus (Se minnulla on jotakuinkin aina kaulassa)
Ulkona lisäksi:
-pitkävartiset maiharit
-pitkä toppatakki
Mustaa kaikki ellen erikseen maininnut...
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Devilsbride
  • Lähetetty: 06.11.2006 23:00
Tsiisus, korjailen tässä kirjoitin tuohon omaan selostukseeni "v-lorsetti" järkevää. Mutta mutta korsettia tarkoitin. Ja lisää kirjotusvirheitä, hooh alan epäillä jotain häiriöt prkl. opettelen tästedes äidinkielen paremmin...

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit