Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Tänään minulla oli päälläni...

Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 01.05.2007 20:28
Niin juu, tosiaan... Oli mulla nuo TiLu'n (tikkurilan lukion) mustat verkkarit missä lukee perässä teksti 'parasta vuosikertaa 06' tjsp ja violetti trikoopusero <3

löhövaatteet
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.05.2007 15:27
Tänään olen emopissis. Mustat pillipunttiset farkut, punanen kauluspaita jossa 3/4 hihat ja siinä päällä musta t-paita. Sit punamustaemopissis kaulahuivi.
Kirjoittanut: FilthyMannequin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.05.2007 15:34
Mulla on nyt iha tavallinen musta paita ja mustat housut ja ketjut ja niittivyö, eli ihan tavallinen vaatetus sit tälle päivälle. ;D
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.05.2007 22:15
Old Ravenilta tilattu "Hyvis"-hame, valko-pinkki huppari, valkoiset sukkikset ja pinkit säärystimet. Hiukset kahdella letillä ja vain meikkivoide+puuteri+kulmat+ripsari. Naapurin tyttö sanoi,että oon Alisa ihmemaasta
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 03.05.2007 08:07
Minulla on tänään kyllä päällä niin outoja vaatteita, että huhhuh!

nyt, aamulla: pyjama ja aamutakki

(nyt teen arvioni päivän kulusta)

aamupäivä: mustat liituraitahousut, musta rypytetty paita. Ei mitään erikoisempaa.

päivällä vaihtelee jatkuvasti.

Ilta: Mustat sukkahousut ja korkokengät, musta minihame, vaaleanpunainen kauluspaita ja musta jakku, hiukset nutturalla.

illalla edelleen: musta renksuhame, platformit, musta rypytetty paita ja punamusta nyäritoppi

yhäkin: pinkit verkkarit ja t-paita

ed: jakku-puku taas

ed: vihreä-musta, verirajapituinen keijumekko

ed: jakkupuku

mitä tapahtuu? Kolme tuntia kestävän näytelmämme ensi-ilta, minulla on kolme roolia
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.05.2007 15:00
mömömimee.

siis mulla oli ekaa kertaan pitkään aikaan ihmisten ilmoilla kaksilahkeiset jalassa. hoh. rumat löysät kulahtaneet reikäset , joskus mustana olleet lökötilööfarkut, mustavalkoraitanen trikoopaita ja vamma kulahtanu musta lyhyt takki hupulla. taannuin, ja sen seurauksena näytän taas rumalta hevimieheltä. ku oisinki. : D
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.05.2007 16:04
Valkoinen pitkä tyllihame, valkoinen röyhelöpaita, sen kanssa valkoinen satiinikorsetti. Olin siis kaverin häämallina Aika moni kaupungilla tuli onnittelemaan xD

Nyt sitten musta tom&jerry t-paita, musta lyhyt bondage-hame, verkkosukat ja niiden alla valkoiset sukkikset. Tukka edelleen kiharana ja tiara päässä
Kirjoittanut: DeathMask (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.05.2007 16:09
Tänään päällä...hmmm...liituraita mekko (sanon lolita-mekoksi) suht lyhyt sellainen, saappaat, niittikaulapanta, muutama pitkä koru, muutama kettinki lanteilla ja letit parilla ponnarilla. Tämä on niin prkl pieni paikkakunta että meinasin aiheuttaa pari kolaria vain olemassaolollani.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.05.2007 17:11

Lainaus: DeathMask

Tämä on niin prkl pieni paikkakunta että meinasin aiheuttaa pari kolaria vain olemassaolollani.

*Kijäh, kijäh*
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.05.2007 17:33
koulussa pitkä satiinihame ja satiinipaita iiisooiilla liehu hihoilla ja päällä pitkä nahkatakki niin electrat.

nytten normit mustat farkut ihan tylsä normaali musta pitkähianen jonka päällä CoF:n bändipaita.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit