Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

UNBORN Leffamiitti!!!

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 06.03.2009 15:58
Uusi kauhupläjäys leffateattereissa olisi, kiinnostaisiko perinteinen leffamiitinki+ jälkikaffittelu? (paitsi mun tapaukses ennen leffaa kaffille etten TAAS nukahda kesken leffan! )
Ilmotelkaa ketkä olis kiinnostuneita lähteen!! Ja se on ensi-illas vasta, joten sopiva päivä pitäis myös päättää.
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.03.2009 16:10
Mä olisin ainakin halukas tulemaan. Mulla on yksi käyttämätön leffalippukin...
  • Lähetetty: 06.03.2009 20:47

Lainaus: TaruinenAave

Mulla on yksi käyttämätön leffalippukin...

No hyvä! Innostaako muita...?
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.03.2009 23:25
Mä en kyllä olis tulossa muutenkaan, mutta katsastinpa leffasta juttua...
Juoni-pohja vaikuttaa hyvältä.. Sitten suuntaan Bloody-disgusting.comiin... '' ''pg-13'' ja 2 kalloa viidestä.
(tiedän, olen ikävä kuin tällein kirjotan)... Mutta suosittelisin harkitsemaan jotain toista vaihto-ehtoa. (friday the 13th? Watchmen?)
  • Lähetetty: 10.03.2009 23:24

Lainaus: Berzerker

Mutta suosittelisin harkitsemaan jotain toista vaihto-ehtoa. (friday the 13th? Watchmen?)

Watchmenin oon aikonu mennä katsoon ukkoni kaa, m' nyt vaan ajattelin et joitain saattais kiinnostaa ku tää on jonki sortin horroria kuitenkin.
KIINNOSTAAKO TÄÄ THE UNBORN TEITÄ KETÄÄN??????
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.03.2009 10:03
Olen ainakin ihan koukuttunut siihen traileriin telkussa o__O Olis aivan mahtavaa nähä se.
Ajattelin miehelleni ehdottaa että lähdettäis yhdessä leffaan, mutta se ei perusta kauhuleffoista. Höh
Kirjoittanut: Sarwen (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.03.2009 11:36

Lainaus: Berzerker

Sitten suuntaan Bloody-disgusting.comiin... '' ''pg-13'' ja 2 kalloa viidestä.

Minä olen kuullut vielä huonompia arvosteluja kyseisetä pätkästä, päähenkilön vaatetus on kuulemma turhan useasti pienet alusvaatteet ja suihkussakin käydään hyvinkin monta kertaa.:/

Itseäni kiinnostaisi tuo Watchmen, mutta tulisin varmasti paikalle katsomaan muitakin elokuvia jos työt antavat myöten.
  • Lähetetty: 15.03.2009 00:02
TE saatte nyt päättää mikä leffa mennään kattoon, toiset valittaa huonoista arvosteluista ja toiset haluu nähdä ko leffan, joten en tiiä mitä täs nyt sopis.
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.03.2009 15:00
Eikös tuosta Unbornista sitä puhetta ollut, ainakin otsakkeen perusteella?
Elokuvien suhteen luotan yleensä omiin kokemuksiin, kyllähän leffa voi olla ihan positiivinen yllätys vaikka kriitikot ja valtaosa väestöstä haukkuiskin.
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.03.2009 14:31
Itse olisin kiinnostunut leffamiitistä, oli kyseessä sitten tuo Unborn tai joku muu.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit