Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottikahvilan tulevaisuus !

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.03.2009 14:36
Eli, olisin tässä kysellyt, olisiko porukoilla valmiuta ja halua maksaa, vaikka muutama euro, goottikahvilaan tulosta. Tästä vastalahjaksi saisimme koko kahvilan käyttöömme, ja sinne voisi järjestää musiikkiakin, ja mahdollisesti videotykillä musiikki DVD:itä !
Kyselen tätä siksi, että olen nyt tiedustellut heiltä koko kahvilan varaamisen hintoja, mutta rahat pitäisi saada jostain
Mutta luultavasti ainakin ensi kerta pidetään vielä "hikisessä" takahuoneessa. Ehdotelkaa myös, millaista toimintaa haluaisitte sinne
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 08.03.2009 15:27
Koko kahvilan käyttämisessä on tietty se ongelma että jengi eriytyisi vielä vahvemmin omiin pöytäkuntiinsa, ellei pöytiä järjestäisi jonkinlaiseksi ryhmäksi...mutta olisin itse ainakin valmis osallistumaan kuluihin.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 08.03.2009 15:29

Lainaus: Heetteri

Koko kahvilan käyttämisessä on tietty se ongelma että jengi eriytyisi vielä vahvemmin omiin pöytäkuntiinsa

Joo, vähän sama on mullakin käynyt mielessä kun tuosta koko kahvilan käyttämisestä ollaan puhuttu. Mutta varmaan sama olisi missä tahansa hieman isommassa mestassa.
Se takahuone alkaa kyllä tosiaan käydä ahtaaksi.
Minä ainakin oon valmis maksamaan euron pari jotta goottikahvila saadaan pysymään pystyssä tulevaisuudessakin!

Lainaus: poison

mahdollisesti videotykillä musiikki DVD:itä !

Kauhumykkiksiä! Ei haittaa keskustelua ja luo tunnelmaa!
  • • Muokkasi: poison
  • Lähetetty: 08.03.2009 15:29

Koko kahvilan käyttämisessä on tietty se ongelma että jengi eriytyisi vielä vahvemmin omiin pöytäkuntiinsa,

Tuo on tietysti totta.

Mutta olen ajatellut, että porukka voisi liikkua illan aikana eri tilojen välillä, ihan kuin jossain klubilla
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.03.2009 21:47

Lainaus: poison

Mutta olen ajatellut, että porukka voisi liikkua illan aikana eri tilojen välillä, ihan kuin jossain klubilla

Uusien saaminen joukkoon ja osallistumaan voisi olla hankalampaa. Itse en voi kuvitellakkaan, jotta jos eri pöydissä olisi istuttu, että olisin suutani avannut kertaakaan saati toista kertaa ilmaantunut paikalle.

ellei pöytiä järjestäisi jonkinlaiseksi ryhmäksi

Tässä olisi ideaa. Tai tutustumisleikeissa, peleissä Toisinsanoen järjestäjän panos ratkaisee paljon uusien ja ujoimpien rentoutumisessa ... Nicci-kierrokset yms sekä muut pika esittelyt ainakin ...

Itse olisin kyllä tällähaavaa suhteellisen suopea ajatukselle pulittaa parisen euroa jotta toiminta pyörisi edelleen.
  • Lähetetty: 08.03.2009 21:53

Lainaus: Kedira

Itse olisin kyllä tällähaavaa suhteellisen suopea ajatukselle pulittaa parisen euroa jotta toiminta pyörisi edelleen.

Kyllähän se toiminta jatkuu jokatapauksessa, muta se takahuone on vain niin ahdas (varsinkin viime kerralla) että pitäisi saada lisätilaa
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 08.03.2009 22:03
poison, osaatko sanoa miten paljon rahaa olisi saatava yhteensä kerättyä, jotta koko kahvilan saisi varattua esimerkiksi illan ajaksi?
  • Lähetetty: 08.03.2009 22:14

Lainaus: kuopassa

poison, osaatko sanoa miten paljon rahaa olisi saatava yhteensä kerättyä, jotta koko kahvilan saisi varattua esimerkiksi illan ajaksi?

Juu ! Se on arkisin 25 euroa/tunti
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.03.2009 22:20
Onko kohtuuhintaista, isompaa tilaa mahdollista saada sitten jostain muualta? Kun täällä näyttää olevan positiivista kannatusta miittimaksua kohtaan, niin saisiko samalla vaivalla mistään mitenkään sellaisen paikan, jossa yhdessäolo olisi luontevampaa? Kuten ketjussa on jo mainittu, Soihtu jakaa pakostakin porukkaa kahteen osaan, ja epäilen joukon liikkuvuutta tilojen välillä - muualle kuin paheita harrastamaan!
  • Lähetetty: 08.03.2009 22:38

Lainaus: Piiskansiima

Onko kohtuuhintaista, isompaa tilaa mahdollista saada sitten jostain muualta?

En tiedä, kun ei ole ollut aikaa tehdä tiedustelutoimintaa. Jos joku tietää jonkun paikan, niin saa ehdottaa !

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit