Gootti.net

Miespuolista mallia kuvauksiin!

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 14.03.2009 16:52
Moi!
Koivuniemen Janne tarvisi talvikuvia joissa poseeraa 2 goottia, mies ja nainen. Minä oon se naikkonen niissä kuvissa, ja tehtäväkseni nyt sain etsiä sen miespuolisen mallin kuviin. Tyyli on perus gootin stereotyyppi, eli synkkää, synkkää ja vielä kerran synkkää. Tältä miespuoliselta mallilta vaadittaisiin mm seuraavaa; pitkät, mustat (tai tummat) hiukset, pitkä rotsi ja esim maiharit ym gootahtavan tyyliset popot. Jos kiinnostaa lähtee kuvattavaks niin ilmoituksia vaan tähän ketjuun te kaikki kuvaukselliset synkistelijäpojut
  • Lähetetty: 14.03.2009 17:56
Omia ehdotuksiani malliksi:
Morningstar_, Deliverance, Grauzer, UndyingDreams...???? Jonepeikko meni kynimään sen komeen harjansa siiliks joten...
Kyllä tältä foorumilta löytyy teitä äijiä! Nyt vaan ilmottaan itestään rohkeesti, mallia tarvittaisiin pian!
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.03.2009 18:15
Haluisin kyl nähdä Deliverancen kuvattavana x)
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.03.2009 19:13
Mun mies lähtee vaan mun seuraan kuvattavaks x)
Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.03.2009 19:50
Löytyyhän täältä meitä ukkoja, mutta toi matkustaminen siinä lienee suurin este. Köyhällä kun ei ole varaa mihinkään
  • Lähetetty: 14.03.2009 20:05

Lainaus: Layil

Haluisin kyl nähdä Deliverancen kuvattavana

No mulle tuli se heti mieleen ku täyttää ne kriteerit; mustat, pitkät hiukset, sit kunnon goottikengät ainakin löytyy ne sen new rockit joissa niitä vietereitä ja kai siltä musta, pitkä rotsikin löytyis..? Ja musta, pitkä hame ois just sitä "synkkää menoo"

Lainaus: Jasmine

Mun mies lähtee vaan mun seuraan kuvattavaks

Etkös sä oo ollutkin Jannen kuvattavana, Fiskarssissa kuvien ympäristöstä päätellen...?

Lainaus: Dark Eyes

Löytyyhän täältä meitä ukkoja, mutta toi matkustaminen siinä lienee suurin este

No tällä kertaa tää ei oo mikään "stadin juttu" niinku suurimmat osat foorumilla ilmotettavista jutuista, vaan kuvataan joko ulkona Karjaalla tai Turunlinnassa sisätiloissa! Eli mäkin joudun vähän matkustaan
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.03.2009 10:55
voisin ilmottautuakin
kattelen vielä hetken
Kirjoittanut: Zanette (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.03.2009 17:51
voih,oisimpa mies
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.03.2009 19:40
Pieniä matkustusvaikeuksia ): muuton voisin tulla kyllä..
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.03.2009 19:59
Ninni: joo, mutta en ole päässyt Fiskarssin ympäristöön :P Ainoastaan Ruissalossa ja karjaan studiossa pomppinut

Tuossa on juuri harmillista tuo matka. Itsekin varmaan laittaisin ääneni jollekin jos osaisin päättää

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit