Gootti.net

Kysely gootti.netin käyttäjille

Kirjoittanut: ExE (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 25.03.2009 13:44
Terve,

jonkin aikaa jo foorumia ilman tunnusta seuranneena tein nyt itselleni tunnuksen, joskaan en ihan sattumalta. Olisin nimittäin enemmän kuin kiitollinen, jos voisitte vastata kandidaatin tutkielmaani liittyvään kyselyyn. Tiedän, että teitä on jo useilla kyselyillä pommitettu, mutta en oikein keksinyt parempaakaan paikkaa jonne kyselyni olisin suunnannut. Syitä miksi valitsin juuri gootti.netin kyselyni kohteeksi on sen aktiivinen ja (tutkimustani ajatellen) sopivan laaja käyttäjäkunta. Toki monilta muiltakin foorumeilta olisi vastaajapohjaa löytynyt, mutta yhtä aktiivista ja toisaalta näin fiksua vastaajakuntaa en löytänyt. Olen syvästi pahoillani tästäkin spämmistä niiden osalta, jotka eivät ollenkaan meistä kyselijöistä perusta

Hieman infoa itsestäni:
Olen 22-vuotias sosiologian opiskelija Jyväskylästä, alunperin kotoisin kaukaa Lapista.

Hieman tutkielmani aiheesta:
Tutkielmani varsinainen aihe on tutkia virtuaaliyhteisöjen vaikutusta sekundaarisosialisaatioon. Virtuaaliyhteisöllä tässä tapauksessa tarkoitan juurikin gootti.net foorumia. He, jotka eivät sosiologista jargonista tiedä, selvennykseksi linkki jossa on tietoa sekundaarisosialisaation käsitteestä jonkin viisaamman henkilön sanomana
http://fi.wikipedia.org/wiki/Identiteetti_(yhteisk untatieteet)#Identiteetti_sosiologiassa
(viimeinen eli neljäs kappale). Tutkielmassani keskityn lähinnä tyylin muutokseen. Tyylillä tässä tapauksessa tarkoitan pukeutumistyyliä.

Tietoa itse kyselystä:
Kyselyn tekoon menee vastausten pituudesta riippuen noin 15-60 minuuttia. Pakko ei todellakaan ole koko tuntia aikaa käyttää, mutta mitä pidempiä vastaukset ovat, sitä enemmän niistä on hyötyä minulle. Kysely on toteutettu yliopistoni hieman karulla nettikyselylomake-pohjalla. Pakolliset kohdat on merkattu tähdillä. Mikäli et vastausta jostain syystä keksi, voit ohittaa kysymyksen viivalla. Kyselyyn on avoin 25.3.-15.4. välisenä aikana.

Luottamuksellisuus:
Vastauksia ei tulla levittelemään julkisesti minnekään. Joitakin kohtia vastauksista voin lainata tutkielmassani suoraan, mutta en siten että vastaajan henkilöllisyys tulee millään tapaa julki. Kaikkia vastauksia käsittelen vain ja ainoastaan minä.

Kaikki kyselyyn liittyvät asiat ja lisätietoja kyselystä löytyvät myös itse kyselylomakkeesta. Lisätietoja saa myös minulta osoitteesta jaiikosk at jyu piste fi.

Toivon totta kai asiallisia vastauksia ja kiitän jo näin etukäteen kaikkia vastanneita vaivannäöstä. Valmista tutkielmaani voi kysellä myös sähköpostini kautta. Voit myös mainita palautekentässä jos haluat valmiin tutkimuksen itsellesi sähköpostiin.

Osoite kyselylomakkeeseen: https://korppi.jyu.fi/kotka/r.jsp?qid=3548
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.03.2009 14:46
Vastasin!
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 25.03.2009 15:16
Samoin. Käykäähän muutkin!
Kirjoittanut: Toxo (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.03.2009 15:32
Vastasin.
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.03.2009 15:45
Osallistuin myöskin. Asiallinen tuo tämän keskustelun aloitusviesti myöskin!
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.03.2009 16:19
Vastasin minäkin
Kirjoittanut: Endelin (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.03.2009 16:37
Vastasin myös
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 25.03.2009 16:48
Vastasin.
Kirjoittanut: Miss Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.03.2009 17:39
Osallistuinpa minäkin.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 25.03.2009 17:51
Minäkin vastasin.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit