Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat (osa 7)

Kirjoittanut: Tifa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 07.06.2009 14:24
Raivostuttavan huono sää ollu jo monta päivää. Ulos ei viitti mennä ku ei tiiä millon saa vettä niskaan, ja toisaalta taas ärsyttää olla lukittautuneena himaan.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.06.2009 15:07
Päätä särkee ihan hitosti ja laiskottaa sen takia tosissaan. Ei jaksais millään lähteä lenkille koirien kanssa (molemmilla jalka kipeenä)... Ollaan mekin melkoinen sakki kun kaikki on kipeenä. Ärsyttävää.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 07.06.2009 16:19
Voi perhana, ylläpitäjältä tullut yksäri et joku häirikkö on esiintyny viime yönä täällä 2 kertaa minuna, ensin nimellä Ninnni ja sitten (oliko nimellä Darkangel2) ja lähetellyt jotain asiattomuuksia. Helvetti kun en sattunut oleen sillon paikalla. Jos joku teistä näki näitä viestejä, niin olis "kiva" tietää mitä tällä Ninnnillä oli sanottavaa!!! Saattaa olla sama tyyppi joka rekisteröityi sillon nimellä Piiiskansiima ja kyseli jotain hulluja juttuja miten yhdistää korsetin röyhelöhameeseen, kun muistan miten kummastelin että ompas outoa miks niin tyylitietoinen ihminen ku aito Piiskansiima tarvii tollasia neuvoja...
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.06.2009 19:16
Onpa ollu mukava viikonloppu. Suurin osa kamuista Saunassa, toiset paikallisessa baarissa metallitapahtumassa ja me ukkoni kans himas. Positiivista on sentään se että tein uusia hyviä bändilöytöjä.

Perjantaina kävi porukkaa kämpillä, toivat mukanaan riitaa haastavan pskapään ja jossain vaihees iltaa se suunsoitto äityi nujakaksi. Ei mitää isompaa mut ärsyttää silti et pitääki tulla toisten kämpille haastaan riitaa ja käydä käsiksiki toisiin.

Eilen tuli katsottua kaksi puuduttavan tylsää b-luokan leffaa ja nyt ryydyttää tosissaan.-.-
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 07.06.2009 19:41

Lainaus: Ninni

Saattaa olla sama tyyppi joka rekisteröityi sillon nimellä Piiiskansiima

Mutta eikös jäljittely/matkiminen ole se korkein kohteliaisuus? Saapa nähdä koska ilmestyy joku valeHeetteri.

Mutta kitinöihin; conigaalaprojektissa on nyt sekä parhaan ystäväni ensimmäinen tyttöystävä, joka kohteli poikapoloa kuin p*kaa ja vielä pettikin. Ja sen hyvän päälle vielä stereotyyppinen tanssijadiivanarsisti, josta kukaan ei pidä.

Voi äly.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.06.2009 20:02
Minua nakertaa: On kesä ja palelen. Minulla on paksu miesten vetoketjullinen huppari ja pitkät housut päällä JA MINÄ PALELEN! Olen siis aivan jäässä ja huomena töihin ja murinaa kuuluu taas... Noh ainakin olen rahoissa jälleen...
Kirjoittanut: Black Sunset (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.06.2009 20:54
Vooi kettu! Must tuli ihan säikky tän takii. http://www.hotel626.com/

Pelottaa ihan sairaasti.
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.06.2009 20:58
I cant hold it in, I hate this house! Eli olen saanut taas kerran huomata kuinka paljon vihaan asuinpaikkaani...
Kirjoittanut: Ultimecia (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.06.2009 21:51
En halua mennä huomenna töihin. En jaksa, lisäksi minua inhottaa paikan ilmapiiri.
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.06.2009 22:50
Rakastan mummiani Sain taas kuulla oikein ihanan ja kannustavan saarnan siitä kuinka en tule ikinä pärjäämään lukiossa. Kun mulle on kielet ollu aina haastavia ja kun lukiossa on paljon kieliä ja kun lukio pitää oikeasti lukea läpi.. Eikä musta kuulemma ole siihen. Mutta pitää kuulemma katsoa jos nyt edes joskus pääsen sinne (siihen kun pyrin lukioon niin on vielä aikaa).
Siinä sitten myös tyhmänä kerroin että olen siirtymässä sekaryhmään potkunyrkkeilyssä. Sekaryhmä on sellanen missä otetaan parikontaktia ja saa kilpailla kun on treenannu riittävästi. No, se ei ole kuulemma minun paikkani kun en kuulemma ole riittävän hyvä. Sitäpaitsi kannattaako pilata kasvoja ja kroppaa tuollaisella hömpötyksellä, kun en ole tarpeeksi kypsä miettimään tulevaisuutta.
Ärsyttää tuollainen haukkuminen ihmiseltä joka ei todellisuudessa tiedä elämästäni mitään Tuli vähän sellainen fiilis että tekee mieli lopettaa rakastamani harrastus kokonaan ja on turha tulevaisuudessa edes yrittää lukioon.. Huoh. Oho, innostuinpas kitisemään pitkän tekstin..

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit