Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Valot Pois Lauantai-iltana

Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.03.2009 14:21
Elikkäs, kyseessä eko-teko kuinkas moni meistä aikoo osallistua:

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Tunnin+pimeys+ laskeutuu+lauantaina/1135244710985

Tänä iltana ainakin minun kämppä pimenee (entisestään) ;D
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.03.2009 15:06
Kyllä ajattelin osallistua minäkin, vaikkakaan eipä juuri muutosta tule, olen muutenkin aina lähes pilkkopimeässä. Tv:n ja koneen näytön kajastus riittää mulle valaistukseksi oikeen hyvin Täytyy varmaan laittaa kännykkään muistutus, emmä muuten muista kuitenkaan mitää.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.03.2009 15:22
Täällä osallistutaan kanssa. Ja porukat kotikotona aiko myös.
EI huono idea.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.03.2009 15:35
Voisihan sitä, tosin varmaan unohdan. Ja koko perheen saaminen mukaan on aina vähän vaikeaa.. Kiva idea kuitenkin.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 28.03.2009 16:10
Eikö se ollutkaan eilen? Tämä tapaus on yhtä huuhaata kuin se aikaisemmin kailotettu "...ja luonto kiittää" -tempaus. Luonto ei ihan 100 %:n varmuudella ole millään tavalla kiittänyt minua vaikka olen kävellyt, enkä ole ajellut autolla tai taksilla tai mopolla. Luonto EI KIITÄ, luonto räkii visvaista smägää, nimittäin lunta ja räntää, loskaa ja lokaa, niskaan sen minkä kerkiää. Kylillä autoilijat kruisailevat kurat koiville ja mopedistit huutelevat homoksi. Luonto ei kiitä, eikä laula kunnian kukko. Kiittämättömyyden takia aionkin tänään räpsäistä vastaiskuksi kaikki valot ja elektroniset laitteet päälle. Pistän hanat vuotamaan vettä ja räppänät auki. Take that you bitches.
Kirjoittanut: Equilibrium (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.03.2009 16:39
Niin no..
Tempaukseen en kyllä sano juuta enkä jaata. Itse kuljen kaikkialle lähiympäristössä pyörällä/luistimilla 30 kilometrin säteellä. Ja olen kyllä suunnitellut vielä kesäksi pyöräretkeä Pohjois-Suomeen kunhan saisin jonkun kaveriksi. Olen oppinut arvostamaan luonnon kauneutta säällä kuin säällä. Mitenkään en kyllä "harrastustani" ekotekona ajattele vaan enemmänkin elämyksen ja ennenkaikkea liikunnan ja hyvinvoinnin kannalta. Ja paskat siitä mitä muut puhuu. Itseäni ei kyllä automatisoidut kulkuneuvot kiinnosta yhtään.
Maailma on jo tuomittu tuhoon, sama se miten kovaa sitten yritämme pyristellä vastaan. Turhaa.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 28.03.2009 16:51
Ja sehän auttaa ihan vitusti kun kaikilla on näinkin ihana asenne!

Kiitos ihmiset!

Kaikista parasta olisi ampua kaikki toivottomat tapaukset ja samalla vähän muitakin. Tosin tähän hävitykseen tarvittaisiin hieman isommat vehkeet kuin mitä natsi-saksalla oli aikoinaan.. Ainahan sitä saa haaveilla idioottien likvidoinnista.
  • • Muokkasi: DeadlyNightshade
  • Lähetetty: 28.03.2009 16:52
Jaa, dubbelpostingia tuppaa.. Sorge.

Edellisessä viestissäni viittaan erityisesti Equeillseieruseru-joku:n kommenttiin.
Kirjoittanut: Equilibrium (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 28.03.2009 17:20
Jep. Asenne ratkaisee. Populaation vähentäminen/poistaminen ehkä saattaisi jotain auttaa. Toivotaan, että joku supertulivuori purkautuisi joskus ja antaisi ihmisille jotain ajattelemisen aihetta täällä olemiseen.
Jotkut uskoo jumalaan tai joulupukkiin tai jopa maailmanrauhaan. Minä en usko, niin en myöskään pety. Mä en enää jaksa välittää muutakuin omasta selviytymisestä. Mutta on kyllä ihan mielenkiintoista seurailla vierestä mitä tuleman pitää. Ihmiset eivätkä asenteet tule koskaan muuttumaan.
  • Lähetetty: 28.03.2009 18:42
No, haaveita saa aina olla, ei niiden rationaalisia tarvitse ollakaan.

Toivottavasti Yellowstonen kaldera räjähtää pian. Hih.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit