Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Vantaa miitti VI

Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 09.04.2009 08:34
Hei armaat kanssafoorumilaiset pääkaupunkiseudulta ja kauempaakin. Ajattelin tiedustella, että olisiko porukalla intoa kokoontua edellisista Vantaa-miiteista tuttuun Tikkurilan Wayne's Coffeeseen miitin merkeissä?

Edellisestä Vantaa miitistähän on jo melkein puoli vuotta, joten ajattelin että kevään kunniaksi voisi uuden miitin järjestää. Ehdotelkaahan teille sopivia ajankohtia arki-iltapäivinä/iltoina tai miksei viikonloppuinakin?
Kirjoittanut: Ms. Cyanide (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.04.2009 10:30
no kuule kyllä tästä ainaki yks kappale saattas ehtii eksyy. kyseinen mestahan on siis 5min kävelymatkan päässä kotiluolastani aikaa en nyt itse osaa ehdottaa mutta kurkistelen mitä muut sanoo..
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.04.2009 13:57
Juuri mietin eilen, että voiskin olla jo Tiksi-miittauksen paikka! Minä ainakin olisin mieluusti tulossa.
Uskoisin, että joku arkipäivä iltapuolella olisi varmaan useille paras, kun viikonloppuisin on varmaan useilla erinäisiä menoja...
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 09.04.2009 16:37
Please ei keskiviikko! Muuten eipäs liene mitään kummempia esteitä, joten saapunen paikalle sairastumisvarauksella. Olisikin kivaa nähdä porukkaa kun en tuonne Soihtuun ole viimeaikoina ehtinyt ollenkaan. ikävähän tässä hiippaa sydämen pohjukoihin.
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.04.2009 13:49
Innostusta löytyy, joku arki-ilta on varmaan hyvä. En nyt muista sanoa mikä päivä/ilta itselle sopisi, mutta muoksin vaikka tähän viestiin kun pääsen vuorolistan luo.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 10.04.2009 14:20
Minulle taas kävisi enemmänkin vkonloppu, mutta menkää toki miten menette. Olisi vain hauska päästä pitkästä aikaa johonkin miittiin, mokomat kun järjestetään yleensä viikolla, jolloin en pääse.
Kirjoittanut: Ms. Cyanide (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.04.2009 13:31
niin kauan kun miitti tapahtuu tässä parin viikon sisällä, pääsen periaatteessa koska tahansa, mutta sitten kun työt jatkuu ( jos jatkuu) niin olen kyllä illat aina kiinni...eli siis tiksii en ehi viikolla koskaan ennen puolta ysiä jos töistä tulen..mutta niin kauan kun "nautin" tästä lomautuksen suomasta vapaudesta, kalenteri on jokseenkin vapaa...
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.04.2009 13:45

Lainaus: Iiriva

Minulle taas kävisi enemmänkin vkonloppu, mutta menkää toki miten menette.

Miksipä ei viikonloppukin? Vaihtelua miitti-elämäänkin? Kunhan on sitten tämän kuun aikana eikää äitienpäivävkl
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.04.2009 14:53
Mulle käy kyllä viikonloppukin aivan hyvin, jos se on joskus iltapäivällä Lauantai-iltaisin on kaiken laista keikkaa yms. häppeningiä, mutta tietenkin sunnuntait on aivan vapaana.
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.04.2009 16:04
Joku sunnuntai voisi tosiaan olla hyvä ajankohta kun kerran tuo kahvilakin sattuu olemaan auki yhdeksään saakka illalla silloin. Minullakaan ei ole töitä luvassa sunnuntaisin aivan vielä joten siltäkin kannalta kyseinen viikonpäivä olisi optimi.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit