Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kuulutko stadin kompassijengiin?

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.03.2009 19:53
Steissillä näkyy nykyisin roikkuvan sellaista kohtalaisen resuisen ja epäsiistin näköistä metallinuorisoa. Olen muutamankin kerran pohtinut, että miten lapset jaksavat näyttää pultsareilta. :/
Kirjoittanut: kuollutkirurgi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.03.2009 20:12
Itse aina tapaan kaverin siellä kun tulen junalla hesaan, mutta en itse sinne kyllä jää hengaamaan....
Kirjoittanut: die Winterreise (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.03.2009 11:10
Itse vastaan tähän vähän ulkopuolisena kun olen jyväskyläläinen.

Mutta niin, aina kun olen Helsingissä pyörähtänyt niin AINA on ollut kompassilla jonkinlaista synkkäilijä -porukkaa. Itse en ole koskaan sinne jäänyt ja senkin takia sinne vain mennyt jos on kulkenut läpi tai mennyt metrolla. Mutta aika ahdistavan oloinen paikka se on minusta ollut. En pidä semmoisesta notkumisesta ja räkimisestä sekä epäsiistiltä näyttämisestä, joka on ollut porukan päätehtävänä joka kerta...
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 31.03.2009 21:09
En edes tiennyt että sillä porukalla oli nimi. Aina jos tapaan siellä jonkun kaverin, niin sieltä löytyy iso (mielestäni aika teinimäinen) gawthic-jengi. Istuvat aina niillä penkeillä niin angstaavasti... Olen siellä tietenkin nähnyt älykkään näköistä porukkaakin, enkä halua loukata ketään täältä jos sattuu kuuluvan kyseiseen porukkaan. Itse aluetta vastaan minulla ei ole mitään, on mukavaa nähdä iso tulva erilaisia ihmisiä tulevan ylös metrolaitureilta ja yrittää bongata oma kaveri sieltä joukosta. En kyllä itse haluaisi ikinä "hengata" samanlaisessa paikassa. Kahvila minulle, kiitos.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit