Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottikahvila # 16 !

Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 24.04.2009 05:55
Poison mainitsi Rottenician tuoneen uutta verta, mutta hänen verensähän on itse asiassa jo varsin kypsää kamaa, koska hän kävi ainakin vuonna 2006 jossain goottimiitissä missä minäkin piipahdin. Ninnikin oli silloin paikalla.
Kirjoittanut: Kedira (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.04.2009 09:25

Lainaus: tapsuli

Nippusiteen on kyllä tuttua tavaraa mutta bondage teipistä en ollut kuullutkaan.

Juuh, ei varmaan ollut moni muukaan, mutta onneksi oli asiantuntija paikalla. Vieläpäs sellainen asiantuntija, joka kovin itse lämpeni aiheelleen muista välittämättä . Aina sitä oppii uutta ...

Lainaus: kuopassa

Poison mainitsi Rottenician tuoneen uutta verta, mutta hänen verensähän on itse asiassa jo varsin kypsää kamaa, koska hän kävi ainakin vuonna 2006 jossain goottimiitissä missä minäkin piipahdin. Ninnikin oli silloin paikalla.

Juuh, kyllä Ninni tunnisti, mutta oli hän miullekkin uusi Kuten oli Wednesdaykin, vaikka kuulemma onkin ollut miitissä ennenkin - ilman minua
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.04.2009 12:08

Poison mainitsi Rottenician tuoneen uutta verta, mutta hänen verensähän on itse asiassa jo varsin kypsää kamaa, koska hän kävi ainakin vuonna 2006 jossain goottimiitissä missä minäkin piipahdin.

Tiesin kyllä tämän, mutta tarkoitin että kun häntä ei ole pitkään aikaan näkynyt, niin...
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 24.04.2009 12:15
Kiitos kaikille hyvästä seurasta miun ja myös Jasonin puolesta jota hieman ujostutti tulla ekaan miittiinsä kun vasta rekisteröitynyt foorumille ja pohti josko porukkaan kehtaa tulla mukaan "taviskuteissa"
Juu Rotteniciaa menin kättelemään ku uutta tuttavuutta kunnes hän kertoi olleensa mun himassa järjestetyissä halloweenkemuissa 2006!!! (ne ekat halloweenkemut mun entisessä kämpäs)

hän kävi ainakin vuonna 2006 jossain goottimiitissä missä minäkin piipahdin. Ninnikin oli silloin paikalla.
No luonnollisesti kun bileet oli meillä
Ja olihan Rottenicia myös kaikkien aikojen toisessa miitissä, Jäke-miitissä myöskin 2006 loppuvuodesta.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit