Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottikahvila-kokeilumiitti mangakahvilassa

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 12.05.2009 23:11

Lainaus: Sarwen

Ninni
Tuliko niitä sipuleja tarpeeksi?

No eikun siinä kävi just päin vastoin, se úkko ei ollu muistanu ostaa niitä ollenkaan, ja kaapissa oli yks lähes homeinen!!!! (mut hamburgerit saatiin tehtyä ilman niitäkin)
Kiitoksia miunkin puolesta hyvästä seurasta!!!! Kuvista tuli ihan kivoja, laitan ne tuonne vappukuvien perään. Ihan kiva mestahan tuo oli, luulin isommaks kun ideana oli saada enemmän tilaa kun Soihtu niin pieni, mutta kai tuo käy, mulle helpompikin tulla kun suoraa pääsee metrolla siihen täältä.
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.05.2009 11:29
Minäkin kannatan tuota, terassipaikat ovat tosiaan hyvä juttu kesällä. Suhtautuminenkin meihin vaikutti paremmalta kuin Soihdussa. Itse miitti oli jälleen mukava, kiitokset kaikille hyvästä seurasta ja veskijutuista
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 13.05.2009 11:43
Minäkin olen sitä mieltä, että kahvilamiitit pidettäisiin jatkossa tuolla. Tilaa on kuitenkin hippasen enemmän kuin Soihdussa ja kaiken mailman juomia ja tarjottavia on runsaasti + saatiin tosiaan hyvin ystävällistä palvelua ja ei tullut valitusta edes tupakoinnista niinkun Soihdussa.
Kirjoittanut: tapsuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.05.2009 15:57
Olen myös samaa mieltä muiden kanssa että voidaan ihan hyvin pitää jatkossa kahvimiitit mangassa. No joka tapauksessa itse tulen käymään mangassa aina silloin tällöin.Siitä saan kiittää neonia. Jäin meinaan koukkuun niihin tuulihattuihin.

Wednesday: Kiitos matkaseurasta ja oli ilo olla oppaana.

Paljon kiitoksia kaikille hyvästä seurasta ja ehkä mä pääsen pikkuhiljaa jyvälle tosta veski jutusta.
Kirjoittanut: Sarwen (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.05.2009 16:06

Lainaus: tapsuli

ehkä mä pääsen pikkuhiljaa jyvälle tosta veski jutusta.

Veski tulee ja valloittaa sinunkin sydämmesi!

Kyllä, hieno paikka on, ja lupaus kesän terassipaikoista ilahduttaa tupakoitsijaakin. Ainoa miinus on liiankin hyvä herkkuvalikoima, sokerihumala ellei suorastaan sokerimyrkytys uhkaa tulevissa miiteissä. Toisaalta jos sitä vain kerran kuussa käy ja silloin herkuttelee niin ketä se haittaa...?

Kunhan nyt Ninni saa kuveja näkysälle niin näkevät muutkin mihin ollaan menossa ja mitä kaikkea hauskaa tiedossa.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 13.05.2009 16:10

Lainaus: tapsuli

No joka tapauksessa itse tulen käymään mangassa aina silloin tällöin.Siitä saan kiittää neonia. Jäin meinaan koukkuun niihin tuulihattuihin

Kookospallit on syrjäytetty!

Kiitos taas mittiläisille, oli mukavaa treffata jälleen. Manga Café näyttää olevan hyvä mesta jatkaa miittejä kun kerran helteellä päästään ulos istuskelemaan rauhaisalle sisäpihalle.

Minä uppailen kuvia heti kun ehdin ja linkkaan tänne ketjuun.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.05.2009 22:54
Itse tykkäsin myös paikasta Oli muutenkin kiva nähdä porukkaa pikaisesti.
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.05.2009 13:35
Minulle on selitetty tuo veski-juttu jo kolmesti, enkä ole saanut vielä(kään) punaisesta langasta kiinni.. mutta ehkä se vaatii sen tietyn sokerihumalan tason? Mutta siitä, tai sen puutteesta huolimatta olen onnistunut jotenkuten pysymään tässä (aika ajoin levottomassakin) kelkassa.
(Voi ei.. minulle melkein tuli huono omatunto jättää Tapsuli metroon sen parkuvan lapsilauman keskelle.)
Kirjoittanut: tapsuli (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.05.2009 00:25

Lainaus: Wednesday

(Voi ei.. minulle melkein tuli huono omatunto jättää Tapsuli metroon sen parkuvan lapsilauman keskelle.)

Usko tai älä mutta se parkuminen loppui heti kun olit poistunut metrosta ja minä menin istumaan penkille. En sitten tiedä oliko sillä mitään tekemistä kun vanhemmat vaihtoivat keskenään niitä kersoja ja hyssytteli?
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.05.2009 13:58
Muksut lopetti parkumisen kun poistuin metrosta? Hmm.. minulla taitaa olla aika jännä vaikutus lapsiin o__O Todellakin, miittikuvia odotellessa.. saa nähdä millanen kalmo siellä pällistelee Wednesdayn valeasussa.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit