Gootti.net

Zombiewalk, Vacation Of Decay, La 23.5.09

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 26.05.2009 21:45
Mahdikkaita kuvia. Hihittelin itsekseni tyhjille/tyhmille ilmeillemme.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 26.05.2009 21:53
Sain just kovalevylle ottamani zombeilukuvat, kestää vaan jonkin aikaa jotta saan ne nettiin kun en tiedä vielä mihin mun flickreistä ne kaikki mahtuis (ettei tarvii monta linkkiä olla)
Toi oli muuten tosi kiva tapahtuma, miksei tonne aiemmin oo porukalla menty? Mitä jos ens kerralla koottais oikeen kunnon porukka gootti.nettiläisiä (saatais sanoo et meidän ansiosta se perus about 80 henkee nousi sataan zombiin) Ja jospa keksittäis porukalla joku yhteinen teema niin näyttäis kivalta kun parisen kymmentä zombieta olis esim vankilakuteissa, lentoemoina ja kapteeneina tai mitä nyt ikinä oltaiskaan. Mikähän teema olis sopiva...? Pitää soveltua kummallekin sukupuolelle. tai no tää yhteinen teema nyt oli mun päähänpisto, ehkä kukaan muu ei edes innostu asiasta.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 26.05.2009 22:08
Yhteinen teema on sinänsä kiva ajatus, mutta monilla meistä jotka olimme nyt paikalla alkoi jo kehittyä omia idiksiä seuraavaan kertaan. : >
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.05.2009 12:38

Lainaus: Ninni

Oot kyllä tavannut ko herrasmiehen miitissä nro 31 tammikuun 2008 Soihdussa!!!

Siitä on sen verran aikaa, etten voinut olla varma.

Lainaus: Und3ad

mut muistetaan noin hyvin vaikka olen ollut vaan yhessä miitissä joskus kauan sitten enkä oo ollu mitenkään hurjan aktiivinen... pelottavaa

Vaikka itse sanonkin, minulla on aika hyvä naama- ja näkömuisti. Varsinkin jos henkilöllä on vaatteet, hiukset tms. erityisen hienot tai kamalat, jää hyvin minun mieleeni. Tässä tapauksessa positiivisesti mieleen jäivät nuo pitkät ja kiharat hiukset.

Ja sitten aiheeseen, olivathan ne kivoja kuvia. Vielä kun phucket ei olisi jumittanut ja olisin nähnyt kuvat isoina.. Kannatan sitä, että jokainen pukeutuu ihan oman ideansa mukaan, se on kivemman näköistä ja itselläni on jo idea, jonka toteuttamista ensi vuonna en malta odottaa.
  • Lähetetty: 27.05.2009 13:02
Joo on mullakin idea seuraavaks kerraks, ajattelin vaan kysäistä josko joitain olis innostanu yhteisteema. Kai noita zombeiluita on ollut useemmin ku kerran vuodessa, koska jos ne alkoi vuonna 2006 ja tää oli viides, niin jonain vuonna on täytynyt olla 2....?
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.05.2009 18:57

Lainaus: Ninni

jonain vuonna on täytynyt olla 2....?

walkit 2 ja 3 pidettiin vuonna 2007 ainakin tämän sivuston mukaan http://zwhelsinki.blogspot.com/2009/04/historia.ht ml siellä on muutenkin lisää infoa jos ketään kiinnostaa. Ja kuviakin löytyy
  • Lähetetty: 01.06.2009 09:40
Sarwen, minne miehes sivulta on kadonnu loppupään kuvat? Minä ja TaruinenAave (yksinposet) puuttuu nyt kokonaan + ne ryhmäkuvat!!! kun olis mutsille pitäny laittaa kuvia. Muutenkin oli minusta vaan pari kuvaa ja nyt ei niitäkään...?
  • Lähetetty: 02.06.2009 18:05
Sori tp mut ei toimi muoks, joten mun ottamat zombeilukuvat täällä: http://www.flickr.com/photos/22550375@N06/? saved=1
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.06.2009 12:02
Ahhahhahhahhaa, mun vasen 71551 on niin lähellä suorittaa wardrobe malfunctionin noissa alkupään kuvissa.
  • Lähetetty: 05.06.2009 11:58
No toivottavasti kelpas zombeilu-kuvat, tänään laitan viimisimmän miitin kuvat.
Sarwen; osaatko sanoa miks miehes sivuilta katosi loput kuvat?

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit