Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ofelia Second Hand Market II 6.-7.6.2009 @ Kulttuuriareena Gloria

Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 30.05.2009 13:35
Satunpa juuri olemaan Belgiassa tuolloin, mutta varmaan muutenkin olisin jättänyt välistä pääsymaksun takia vaikka olisihan sieltä kaikkea kivaa voinut löytyäkin.
Säästän ainakin rahaa.
Kirjoittanut: tuulikello (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.05.2009 13:53
Tekisi hirveästi mieli tulla, mutta joudun varmaankin jättämään väliin. Rahatilanne on melkein nollissa kun junamatkatkin maksavat ja viimeksi oli niin kauhea tungos etten pystynyt edes katselemaan mitään... Mutta jos kuitenkin... Äh, täytyy harkita.
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.05.2009 14:09
Tahtoisin täälläkin käydä niiin hirveästi mutta minkäs teet kun sitä rahaa on pakko säästää seuraavana päivänä olevaan Sauna open airiin. Viimekin kerralla jäi väliin... prkl.
Kirjoittanut: Sulevi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.05.2009 15:52
.___. Tyypillistä, jumitan tuolloin Turussa. No jaa, ehkä sitten ensikerralla..
Kirjoittanut: eyrie (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.05.2009 15:25
Voihan passeli, just kun olen köyhä kun södiksen pummi!

Eikai tässä nyt rikolliseen toimintaan joudu ryhtymään että sitä mammonaa sais joskus?
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.06.2009 17:07
Äh, taitaa jäädä sittenkin väliin, rahatilanne petti yllättävästi.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 05.06.2009 12:06
Mä oon menossa lauantaina (huomena) käväseen josko löytyis jotain jänskää.... Oisko jotain lähteen seuraks? Wednesday? TaruinenAave?
Kirjoittanut: Gottero (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.06.2009 21:06

Lainaus: Ninni

Mä oon menossa lauantaina (huomena) käväseen josko löytyis jotain jänskää....

Löytyikö sieltä jotakin?
Mua huvittaisi kovastikin lähteä illan pippaloihin Gloriaan, mutta en suorastaan sanottuna keksi mitään burleski-tyylistä päällelaitettavaa (jotain muuta kuin pukua). Huono syy, mutta... Saa ehdottaa
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.06.2009 12:57
Mun mielestäni tää oli aika plääh, ainakin lauantain puolella... Eipä siellä näkynyt kuin muutamia hienoja juttuja niitten kaikkien joukosta..
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 07.06.2009 14:40
En jaksa lähteä, eikä tuota rahaakaan olisi oikeastaan ylimääräistä. Viimeksi oli ihan liian täyttä, jotta olisi pystynyt mitään katselemaan kunnolla. Sitä paitsi, monien vaatteiden hinnat olivat erittäin kaukana ns. kirpparihinnoista! Olevinaan on second handia, mutta silti pyydetään esim. paidasta 50€? Jaa ei.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit