Gootti.net

Torstain näyttelyyn lähtijöitä?

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 26.05.2009 15:57
Riesaksi teille arvoisat modet, en löytänyt tästä aiheesta sitä aiempaa ketjua!
Mutta siis ylihuomenna 28.5 on siellä Karjaalla Janne Koivuniemen valokuvanäyttelyn avajaiset ja me kaikki mallit ollaan saatu kutsut sinne. Joten tässäpä vaan tiedustelen kuka on menossa? Meneekö Vantaan suunnalla asuvat kimpassa kiesillä ja Hesassa asuvat kokoontuu steissille ja mennään porukalla junalla? (muut mallit jotka asuu pk-seudun ulkopuolella voi sitte sopia keskenään jos esim Turusta tulossa monta mallia yms) Niin jotta mitenkä?
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.05.2009 16:07
Mä olen ainakin tulossa, otin jo torstain vapaaksi siitä hyvästä. Sattuneesta syystä tulen tietenkin Ninnin kanssa yhtä matkaa, eli lisätietoa odotellessa...
  • Lähetetty: 26.05.2009 16:10
TA, moneltas ne kemut alkoikaan? Juu mehän tästä jo sovittiinkin, mutta ajattelin että kuinkahan moni muu Jannen malleista on tulossa.
Kirjoittanut: Mystification (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.05.2009 16:12
Minä olen ilmaantumassa paikalle.
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.05.2009 16:12
Klo 18, piti ihan sähköpostista tarkistaa, kun en muistanut itsekään.
  • Lähetetty: 26.05.2009 17:17

Lainaus: TaruinenAave

Klo 18, piti ihan sähköpostista tarkistaa, kun en muistanut itsekään

no mäkin katoin tosta postissa tulleesta kutsusta ajan (harvapää)
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.05.2009 17:46
ei perse missä nää pidetään?
olis jees lähteä mutta rahatilanne näyttää maksimissaan lasten seutulippua tai M junaa pummilla stadiin ja takaisin.... elikkäpä eioota
  • Lähetetty: 26.05.2009 18:25

Lainaus: Morningstar_

missä nää pidetään?

No onhan sulle tullu maili, postitse kutsu ja varmaan puhelukin asiasta! Ja tästä Janne ilmoitti tammikuussa jo. Karjaalla pidetään ja olet yksi malleista!!! Pummilla sinne junan veskiin vaikka
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 26.05.2009 18:57
Hämeenlinnan vahvistus saapuu paikalle Elikkä MustaHukka ja Azop...ehkänä Kalmia. Otamme Lohjalta kyytiin DarkQueensin ja hänen miehensä. Meitä (minä ja Azop) ei välttämättä näy heti kutsuvierasporukan seassa kun Janne pyysi meitä semmoiseen juttuun mikä on siinä avajaisten alussa Näette sitten!!
  • Lähetetty: 27.05.2009 13:15
No muita pk-seudulta lähtijöitä??

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit