Gootti.net

Jannen näyttelyreissu!!!

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 08.06.2009 01:00
Tervehdys kaikki Janne Koivuniemen mallit, mallien puolisot, ystävät tai muut foorumilaiset joita näyttely kiinnostaa.
Valokuvanäyttely Gotiikan sävyjä päättyy siis Karjaalla 18.6 joten sinne pitäisi mennä käväseen ennen sitä. Janne tulee myös silloin paikalle kun me menemme. Aiemmin oli puhetta tästä ns yhteisestä reissusta tuonne, ja aika moni joka ei avajaisiin päässyt aikoi myöhemmin mennä, mutta galleria todellakin sulkeutuu jo pian, joten nyt tänne ilmoittautumaan reissuun lähtijät! Jos pieni porukka, niin voidaan suunnitella autokimppakyytejä sun muita.
Mutta ilmoittakaa mikä päivä sopisi, miltä kuulostaa 14.6 eli viikon päästä sunnuntaina?
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 08.06.2009 10:40
Mä en kyllä varmaan itse pääse tuolla käymään, ennen kuin se menee kiinni, kun olen nyt niin paljon töissä ja ei ole sitä omaa autoa
  • Lähetetty: 08.06.2009 12:12
Jos joku kyselee että miten me sinne sunnuntaina voitaisiin mennä koska galleria on silloin kiinni, niin ei hätiä mitiä, sekin homma hoidossa, Janne nimittäin saa erikoisluvan pitää näyttelyä sunnuntaina auki ainoastaan meille!!!!! Eli jo senkin suuren vaivannäön takia suostuttelen teitä nyt osallistumaan Karjaa-retkeen....
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.06.2009 16:29
Mulla on KMFDM:n keikka just sitä edeltävänä lauantaina ja joudun sunnuntain vahtimaan kissoja kotona, muuten olisin päässyt :/
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.06.2009 17:18
Rahat on vähän vähissä nyt loppukuusta, mutta reissu kiinnostaisi kyllä mua ja Anna Angelia !
Ei kai Ninni sais mistään autoo lainaksi, ja sit maksettais pientä bensarahaa ?
  • Lähetetty: 08.06.2009 18:40
Poison ja AnnaAngel: Melkeen jo ilmoitin teidät mukaan kun Janne äsken soitti kun luulin että ootte tulossa, ups! Pitää kehitellä jotain josko sais kyydin jostain. Ite oon shoppaillut kaikkee joka päivä et alkaa omatki rahat oleen lopussa kohta. Ja sit toinen Jannea koskeva asia: lauantaina piti olla Jannen kuvaukset Dantesin portailla, mut niitä siirrettiin sen takia ku meen sinne Hämeenlinna-miittiin lauantaina, joten Janne sai siirrettyä kuvaukset perjantaiksi, ja kysyin voisiko Anna tulla malliksi minun ja Ninan kans niin Jannelle sopi hyvin se, ja laitoin vielä linkin miittikuviini mistä Janne kävi Annan kuvia katsastamassa! Eli sopiikos perjantaina kuvaukset Annalle? Tyylin oltava mahdollisimman synkkä (pitkää, mustaa)
Sori nyt muut tää OT mut helpointa läimästä 2 kärpästä yhdellä iskulla..
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.06.2009 19:05

Lainaus: Ninni

Eli sopiikos perjantaina kuvaukset Annalle? Tyylin oltava mahdollisimman synkkä (pitkää, musta

Voi hyvinkin sopia, voisin itsekin kuvailla. Mut nyt on vasta alkuviikko, ja itsellä "palautuminen" Sauna open airista, joten katsellaan loppuviikosta.
Kirjoittanut: AnnaAngel (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.06.2009 16:22
Tietenkin sopii . Onks kellon aika tiedossa?
  • Lähetetty: 09.06.2009 19:49

Lainaus: AnnaAngel

Onks kellon aika tiedossa?

Ei vielä, mut kai joskus keskellä päivää. Ilmottelen vaik yksärillä näistä kuvauksjutuista! (ja on mulla sulle kuule muutakin jännää yksärillä kerrottavaa, arvaat varmaan mihin liittyen )
  • Lähetetty: 11.06.2009 12:05
ONKO TÄNNE SUNNUNTAIN NÄYTTELYYN MUITA LÄHDÖSSÄ????!!!!!

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit