Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hämeenlinnamiitti vol 4

Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 12.07.2009 22:14

Lainaus: Heetteri

...noin. Syyskuu käynee paremmin, olen studiossa melkein koko elokuun lopun.

Miten muille kävisi tuo 5.9?

Edit. Päätän yksimielisesti että miitti on 5.9! Kellonaika voidaan sopia myöhemmin
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.07.2009 21:52
Molemmat päivät passaa.. Jos tällä kertaa ei olis esteitä tai ei sitten menis vaa joteki ohitte koko miittiajankohta ni Turunseuvun vahvistus vois koittoo ilimestyä vihiroin viimein paikal.
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 16.07.2009 08:34

Lainaus: Kalmankoura

Turunseuvun vahvistus vois koittoo ilimestyä vihiroin viimein paikal.

Hienoa
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.07.2009 10:28
5.9 ei ainakaan vielä ole mulla menoa, eli jos vaan jostain saan kyyrin tai aleksin kanssa auton niin voin tulla
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.07.2009 12:14
uskaltaako 3päivää ylitte kaheksantoista vuotias marylee ilmestyä paikalle vai olenko täysisusi? ._.
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.07.2009 12:26
Kyllä mulle ainakin tällä hetkellä käy tuo 5.9. Riippuu miten nämä tämän hetkiset asiat ovat menossa eteen päin.
Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.07.2009 12:33

Lainaus: MustaHukka

Miten muille kävisi tuo 5.9?

Eiköhän tuo taida sopia. En ainakaan ole kuullut mitään estettä täältäpäin...
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 16.07.2009 14:01
Joo on jo suurella merkattu kalenteriin!!! Saammekohan nähdä Veskin uudelleen vai kenties Reiskan itte (ellei muita random-reiskoja) ??
Täältä saapunee sama stadin vahvari ku last time: tapsuli, TaruinenAave+ Ninnuska

Muoks: Blackrat, mulla on tismalleen samat maiharit ku sulla siellä oli ja niillä VOI kyykistyä tarvittaessa
Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.07.2009 14:06

Lainaus: Ninni

Muoks: Blackrat, mulla on tismalleen samat maiharit ku sulla siellä oli ja niillä VOI kyykistyä tarvittaessa

Voi niillä kyykistyä. Maahan asti istuminen ja sieltä varsinkin nouseminen on hankalaa . Varsinkin jos on päällä kiltti eikä halua vilautella vahingosaa...
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 16.07.2009 14:26

Lainaus: Blackrat

Maahan asti istuminen ja sieltä varsinkin nouseminen on hankalaa . Varsinkin jos on päällä kiltti eikä halua vilautella vahingosaa...

Aa, siitähän se kysymys olikin Et halunut kuvassa paljastaa ihan kaikkea!

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit