Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat - räyhäävä osa 8

Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 20.09.2009 12:30
Huohhh... Jotenkin vaan on niin tylsää. Joskus vaan tuntuu, että täällä foorumilla pidetään minua vain typeränä kakarana (joka varmaan olenkin... ). Tämä taas on vain minun oma tuntemukseni.
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.09.2009 12:31
Helvetti, haluan eilisen takaisin.... Nightwishin keikka oli jotain niin uskomatonta.

Ja nyt heillä on kahden vuoden keikkatauko. Saavat hitto luvan julkaista tästä jonkun DVDn tai taidan kuolla.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.09.2009 13:37

Lainaus: Gothica

Joskus vaan tuntuu, että täällä foorumilla pidetään minua vain typeränä kakarana (joka varmaan olenkin... ).

En ainakaan minä, eikä varmaan muutkaan, pidä sinua kakarana, vaikka nuorihan sinä olet
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.09.2009 15:45
Rasittaa olla vieläkin kipeänä. Olen yrittänyt pitää itsestäni niin hyvää huolta kuin vaan osaan mutta eipä tämä flunssa ole helpottanut yhtään - olo on surkea ja kuumekin nousee aina iltaa kohti. :/
Ei tässä mitään jos minulla olisi jotakin tekemistä mutta kun asuu yksin eikä pääse käymään missään ulkona koska pienikin liikkuminen alkaa heikottamaan, niin aika käy helposti pitkäksi.

Onneksi maksukanavat näkyvät kaapelissa tänä viikonloppuna, niin voi sentään sohvaperunoida hyvällä omallatunnolla koko vkl.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 20.09.2009 16:35
Fuuuuuuu*******! Ilmeisestikin mun pyörää on sen asennosta ja lukosta päätellen yritetty viedä. Ja koska ei ole onnistuttu niin kumi on sitten puhkottu!
Se pyörä on mun ainoa liikkumisväline. Nyt kyllä vituttaa. Ja kyllä, olen sen verran käsi, etten osaa itse kumeja pyörään vaihtaa. Saati, että omistaisin mitään työkaluja siihen tarkoitukseen.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.09.2009 16:41
Ehkä rankin reissu keskustaan koko elämäni aikana. Pikkuisen piti itkeskellä. Mutta on aika jännää miten paljon ihminen onnistuu vajaassa neljässä vuodessa hivuttamaan omaisuuttaan toisen kotiin...
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 20.09.2009 16:42
Funereal Soul, voisit ehkä repiä sen sisäkumin irti ja täyttää vedellä niin näkisit mistä kohtaa vuotaa. Jos saat sen vuotokohdan esille niin sen voisi tukkia esimerkiksi purkalla tai jollain epoksilla. Tai sitten sen koko ulkokumin voisi kai laittaa täyteen jotain korvaavaa ainetta ilman sijaan, kuten lumppuja ja sukkia.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 20.09.2009 16:47

Lainaus: kuopassa

Tai sitten sen koko ulkokumin voisi kai laittaa täyteen jotain korvaavaa ainetta ilman sijaan, kuten lumppuja ja sukkia.

No niitä kyllä löytyisi! Tai sitten voisin ottaa lasten hiekkalaatikosta hiekkaa ja täyttää sen sillä? Menisi sitten samalla kuntoilusta, kun pyörällä alkaisi polkea.
Kirjoittanut: Detteri (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.09.2009 16:48
Argh, nykyään joutuu selvittämään koulusotkuja jopa vapaa-ajalla Raivostuttaa. Kyllä siinä Facebookissa on nurjatkin puolet.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 20.09.2009 16:49
Niin juuri. Onhan joissain automobiileissakin täyskumirenkaat, joten ei se ilmatta kulkeminen liene ihan mahdoton ajatus. Jos saat jotain rättiä / muuta ainetta kieritettyä siihen vanteen päälle ja sitten vängättyä sen päällyskumin siihen niin eiköhän se ainakin tilapäisratkaisuksi kelpaa.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit