Gootti.net

SUOMENLINNA-MIITTI vol. 3

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 14.07.2009 00:31
Hii, nyt ei kuulkaa sisällä homehduta kun kesä on, sisätilakaffittelut siirretään suosiolla syksylle!!! Tuli mieleen, et tänä kesänä ollaan miitattu jo Ruttiksessa ja Kaisussa (siel 2 kertaa) ja se Kiasma voi miun puolesta jäädäkin väliin!!! Eli muistaakos kukaan missä parhaat ulkoilmamiitit vietettiin "ennen vanhaan"??
Eli 2007 kesällä meillä oli 2 Suomenlinna-miittiä, miitti nro 17 oli heti Tuskan jälkeen ja siellä hengailtiin, otettiin niitä "linnanneitokuvia" raunioilla ja minä ja poison oltiin järkätty kisat sinne, eka osa kisasta oli tikanheitto-matsi jossa tikkataulu naulattiin johki mäntyyn ja vuorotellen jengi nakkas tikkaa. Sit kilpailun toinen osa-alue oli tietokilpailu (goottiaiheisia kysymyksiä) ja muistan että Mortale (silloinen Tuulentytar) voitti koko kisan ja sai jotku leffaliput palkinnoks. Ja sit öristiin niissä hämärissä luolissa ja turistit oli kauhuissaan
Ja sit tehtiin samaisena kesänä toinenkin Suokki-reissu, mut syksy oli tosi lämmin ja se oli jo syyskuuta kun se miitti, joka muuten oli vuorossaan nro: 22, järjestettiin. Sillä kertaa ei kisailtu mut dokailtiin nyppylöillä ja taas muijat pääsi poseeraamaan pitkissä hamosissaan linnan raunioihin ja niihin pimeisiin luoliin.
Nyt olis jo aika järjestää Suokki-miitti # 3 !!!! Kun viime kesänäkään ei järkätty moista. Kuka kannattaa ja milloin olis sopiva aika?
Kirjoittanut: tapsuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.07.2009 00:57
Tää kuulostaa hyvältä! Ajankohdasta en osaa sanoo mitään.Seurataan tilannetta.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.07.2009 09:40

Lainaus: Ninni

muistan että Mortale (silloinen Tuulentytar) voitti koko kisan

Oho tätä mä en muistanutkaan Ja voisin saapua miittiin, jos ajankohta on hyvä en osaa sanoa koska sopisi, mutta päättäkää työ jotain
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 14.07.2009 12:01
No täytyyhän tää nyt järjestää kun siitä on 2 vuotta kun siellä viimeksi miittailtiin. Onhan se stadin hienoin nurtsi-istuskelumesta sentään kun vertaa noihin kiasmoiden pissipusikoihin ja ruttiksen maapläntteihin joissa ei saa omaa rauhaa kun jotku reiskat koko ajan tunkee mukaan kyseleen typeriä ja sun muut alottelevat hevarit melskaa viereisen puun alla. Mulle sopisi ainakin ensi viikonloppu! Vaikka sunnuntai, eli siis 19.7, sopiiko muille?
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.07.2009 12:10
Mulle ainakin sopii. Eli jos siihiksi saadaan sovittua, niin paikalla ollaan.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.07.2009 14:04
Mie oon ens viikonlopun systerin luona tampereella.. Eli mie en saavu paikalle :/
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.07.2009 14:13
Mulle sopis paremmin seuraava vikonloppu, mutta katsotaan nyt
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.07.2009 14:28
Itse tulisin mielelläni mutta minullekkin sopisi vasta seuraava viikonloppu. (Sekin hieman huono ajankohta mutta voin tietenkin yrittää perua muut menot tältä viikonlopulta)
Kirjoittanut: tapsuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.07.2009 15:39

Lainaus: Ninni

19.7, sopiiko muille?

Tämä sopii minulle.Maanantaina lähtö viikoksi ouluun.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 14.07.2009 20:13
Minä en pääse tuona vkonloppuna. Enkä kyllä seuraavanakaan :/ No hö!

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit