Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Välillä hyviäkin uutisia (osa 4)

Kirjoittanut: Blueberrie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Blueberrie
  • Lähetetty: 13.04.2010 18:18
Eräs kaveri otti yhteyttä pitkän ajan jälkeen, juteltiin aika pitkään puhelimessa. Olen miettinytkin, että mitä hälle kuuluu kun ei ole kuulunut moneen kuukauteen ja nyt sovittiin, jotta lähdemme kahvittelemaan joku kaunis päivä.

Täällä on lumet sulanut kokonaan teiltä, muutamia lumikasoja vielä näkyy. Korkkarit voi ottaa esille ja käyttöön talviteloiltaan. (En siis talvella oikeastaan käytä kuin kaksia korkkareita, joitten pohjat eivät luista )
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.04.2010 18:40
Hmm, olen taas löytänyt sellaisen oman fiiliksen että tekee mieli panostaa pukeutumiseen ja laittautumiseen. Ehkäpä tulisin tämän myötä aktiivisemmaksi täälläkin
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.04.2010 19:49
Työssäoppimisviikko lähtenyt mukavasti käyntiin, viihdyn työpaikassani harvinaisen HYVIN ja työkaverit ovat lyhyesti sanottuna aivan mahtavia. Pervojakaikkiperkele... Eli entisen ala-asteeni ruokalan keittiössä olen nyt seuraavat 6 viikkoa.

Plus, että Blackgroupista tilaamani takki on nyt kuulema lähetetty, joten nyt vaan odottelen jännittyneenä ja innoissani tämän kaunokaisen ilmestymistä hyppysiini.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.04.2010 00:30

Lainaus: kuopassa

Lukemani mukaan 10 minuutin supertreeni päivässä voi olla yhtä tehokasta kuin tuntikausien pituiset kuntosaliharjoitukset.

Tuo nyt on vähän sellanen riippuu kenellä roikkuu tyyppinen juttu...
Kuntosalilla kun voi hakea niin montaa eri tavoitetta, mutta kuntopyörällä polkiessa ei.
Sanokaa ny joku että ootte tuplannu penkkituloksenne polkemalla kuntopyörää

Toki jos haetaan ihan vaan ylimalkaista peruskuntoa, niin kuntopyörä on loistava kapine
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.04.2010 00:45
Jesjesjes! Vihdoin jotain kunnollista hommaa töissä. Ja mielenkiintoista. Pääsen leikkimään siistillä laitteella ja saan tehdä sillä työssäoppimisen näytönkin.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 14.04.2010 14:01
Tänään käydään tekemässä vuokrasopimus. Muutto ens viikon perjantaina. Saatiin aivan ihana kämppä mukavalta alueelta.

Ja niin, hulluilla päivilläkin kävin sen verran että sain itselleni ja poikaystävälleni kuukausikortit Hukkaan. Sikahalvalla Oulun parhaalle kuntosalille.
Kirjoittanut: Kryonik (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.04.2010 17:32
Opinnäytetyö palutettu! Taitaa olla punaviinipullon avaamisen aika, vielä reilu viikko lomaakin. Luksusta!
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.04.2010 17:38
Aurinko paistaa, ja mielialani on noussut kahden viimepäivän aikana lattiasta kattoon. Ei tämä eläminen nyt niin kurjaa ollutkaan, vaikka välillä meinasikin ahdistaa.
Kirjoittanut: Constance Culmington (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.04.2010 19:08
Minusta tulee kesällä täti. Veljeni ja hänen tyttöystävänsä saavat taaperoisen
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 14.04.2010 21:42
Olen ollut tänään erittäin ahkera! Olen järjestellyt kirjahyllyn ja vaatekaapit, tiskannut, pessyt kolme koneellista pyykkiä, monta muovikassillista tavaraa on mennyt roskiin ja varastoon kirpparille/uffille vientiä varten. Imuroinnin ja pölyjen pyyhkimisen jätän kyllä huomiselle, kun en oikein enää tähän aikaan viitsisi imuriin tarttua vaikkei hiljaisuus vielä olekaan... Ja onhan minulla vielä yksi kaappikin käymättä läpi.

Se on vissiin tää kevät.

muoks: löysin myös siivotessani kauna kadonneena ollen lempikaulakoruni, jonka olin luullut jo menettäneeni kokonaan!

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit