Gootti.net

Välillä hyviäkin uutisia (osa 4)

Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.05.2010 15:56
Ihanaa kun kirppiksellä oli mennyt minun vanha pyöräni jonka kunnostin myyntiin.Rahaa kun koskaan ei ole liikaa.

Olen myös iloinen että minulla on kaksi aivan mahtavaa kaveria.
Kirjoittanut: rumanaama (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.05.2010 17:39
Pääsin vaikeasta tentistä läpi, ja meni paremmin kuin uskalsin edes toivoa. Phuuuh, yksi etappi saavutettu. Onneksi tärkeät luokkakamut pääsivät myös läpi. Ja mulle on tärkeitä kaikki luokkalaiset, meitähän ei ole kuin kahdeksan.
Kirjoittanut: Just_me (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.05.2010 19:29
Eräs nuori mies päästi minut tänään ensin bussiin kun puhisin punaisena kauppakassieni kanssa. Päivä parani heti hieman, tuollaista käytöstä kun näkee nykyään niin harvoin. Ja kauppakassien antimista valmistui parsakaali-tofu-cashewpähkinä-wokkia, jota on nyt maha pullollaan
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Natassja
  • Lähetetty: 12.05.2010 11:07
Olen nii-in iloinen, kun olen päässyt kummallisilta nivelvaivoiltani palaamaan juoksuharrastuksen pariin! Yritän aloittaa varovasti, mutta mieli tekisi käydä joka päivä ravaamassa Töölönlahtea ympäri. Juoksemalla saan tyhjennettyä pääni ajatuksista, keskityn vain hengittämiseen. Lepoa aivoille, rasitusta lihaksille! Koska urheilen taas, syön enemmän, jaksan töissäkin paremmin ja olen virkeämpi, nukun kunnolliset yöunet yhtäjaksoista unta ym. kaikenlaisia positiivisia vaikutuksia.

Toinen hyvä asia on 3,5 kk ikäinen kissani, joka on kahdessa viikossa kasvanut (ainakin omasta mielestäni) paljon ja syö paremmin. Hän on oppinut nopeasti jättämään verhoni rauhaan, käy hiekkalaatikolla ongelmitta ja yrittää kommunikoida kanssani. Varmaan vastavuoroisesti opettaa minua. Ihanaa olla kotona sohvalla kun kissa hurisee vieressä! Kissa on tosi seurallinen ja hellä, nuolee naamani, korviani ja hiuksiani ja haluaa köllöttää sylissäni, kun ottaa nokosia alkuillasta. Olen tosi iloinen, että otin hänet kaverikseni.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 13.05.2010 14:15
Eilinen akustinen keikka meni hyvin, työkaverini maksaa minulle rakennekynnet ja viikonloppuna pääsee Järvenpäähän ja leffaan!
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • • Muokkasi: Kreivi Arvet
  • Lähetetty: 13.05.2010 14:56

Lainaus: Heetteri

työkaverini maksaa minulle rakennekynnet

Sullahan on mahtava työkaveri! Mää haluaisin kans samallaisen työkaverin joka kustantas mullekki rakennekynnet, heh! Tosin pitkillä kynsillä haitarinsoitto on aikasta haastavaa tai itseasiassa se ei onnistu ollenkaan!
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 13.05.2010 15:23

Lainaus: Kreivi Arvet

Sullahan on mahtava työkaveri!

Jep, sen tytär tekee niitä kynsiä niin saa halvemmalla. Saapa nähdä miten sellaisten kanssa sitten osaa olla, kun olen tällainen tohelo. :P
Moden ominaisuudessa: Vältä kuitenkin tuplapostauksia, voit muotoilla viestejäsi tuolta "muokkaa" -napista.
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.05.2010 16:00
Kyllä niillä pitkillä kynsillä oppii oleen. Mulla oli sellaset kun olin Lippupalvelun myyntipisteessä töissä ja ne oli kivat ja erityisen pitkät. Niissä oli kaks tippiä peräkkäin ja metallinhohto sininen lakka näytti niissä tosi rajulta! Mutta ne piti ottaa pois kun pomo (erittäin hillitty mies vaaleansinisessä paidassaan, tiedät varmaan ihmistyypin, heh!) kävi joka päivä valittaan niistä. Pääasiassa muilta tuli positiivista palautetta ja hiljaisia katseita. Usein eräs täti kävi pelkästään mun luona asioimassa varmaanki kynsien vuoksi. Hauskin oli se kun kerran eräällä nuorella naisella tipahti todellakin silmät tiskille kun näki mun kynnet, heh! Siinä ois voinu lusikkaa tarjota että se ois saanu kaavittua silmämunat tiskiltä ja asennettua ne takas kuoppiinsa!

Tarkotit varmaanki tuolla modejutulla tuota Natassjalle mennyttä viestiä. Juu, kiitos palautteesta! Minä kylläkin kirjotin ton eri viestiin mutta j0stain syystä se tuli tuohon samaan kuin tuo siulle lähetetty viesti. Muokkaan sen tai/ja lähetän uudelleen.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.05.2010 17:48
Olin tänään poikaystäväni äidin kanssa ostamassa laminaattia niiden kesämökkiin, josta tulee mun ja poikaystävän "kämppä" ja samalla käytiin prismassa ja poikaystäväni äiti osti minulle ihanat kengät! =) kesäiset, jotka sopivat hameen kanssa ja korko on tukeva eikä kovin korkea. Näillä pystyy jopa vähän kävelemään =) Ja samalla reissulla käytiin vielä subwayssa syömässä hyvät patongit =)

Ja sää on mitä ihanin

Ja poikaystävä tulee luultavasti kohtapuoliin töistä ja sitten mennään niille =)

Viikonloppu
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.05.2010 18:35
Vietin kivat pari päivää Ylivieskassa poikaystävän kämpillä. Vain me kaksi, ihana ilma ja lähes tulkoon rajattomat mahdollisuudet. Nyt sitten viikonlopun viettoon erillään, eikä se edes harmita noin ihanan yhdessäolon jälkeen.

Ja edelleen kauniit ilmat hellivät, tekisi mieli uimaan...

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit