Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Välillä hyviäkin uutisia (osa 4)

Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 30.08.2009 20:17
Hyvää synttäripäivää myös minulta Mortalelle! Onnea paljon. Olet yksi niistä hepuista, jotka ovat varttuneet teini-ikäisestä aikuisuuden kynnykselle asti seuraamalla Gootti.nettiä. Se on merkityksekäs asia minulle, ehkä eräille muillekin foorumilaisille.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 30.08.2009 20:22

Lainaus: kuopassa

Se on merkityksekäs asia minulle, ehkä eräille muillekin foorumilaisille.

"Oh, honey, our little baby girl is all grown up!"
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 30.08.2009 20:31
Niin juuri, jotain tuollaista tunnetta ehkä voisin tunnustaa tuntevani. Yhtä suurta perhettä... Yhtä suurta friikkisirkusta.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.08.2009 22:52
Onneksia Mortalelle!! Ja onna Kuopassalle, olet onnistunut luomaan perheen...
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • Lähetetty: 31.08.2009 09:34
Onnea vielä hieman myöhässä Mortalelle!
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Chrystalis
  • Lähetetty: 31.08.2009 11:34
Olen iloinen, sain itselleni hankittua uuden rakastajattaren. Se on tuollainen futuristinen mustapintainen rakastaja joka ei ainakaan käy kuumana. Lisäksi sillä on tarpeeksi hyvä muisti, muistaakseen mistä pidän.

750gigaa kovalevytilaa pitää sisällään paljon ja 4 gigaa Ramia jaksaa juoksuttaakin minua, lisäksi toimiva näytönohjain sekä kattavat "liitännät" pitävät minut kiireisenä.. Olen rakastunut Ehkä joskus saan yhteiskuvia ;]

Muoks. Niin ja lisäksi siitä lähtee tarvittaessa ääntäkin, 7.1 audio-ulostulolla..
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 31.08.2009 11:49

Lainaus: Chrystalis

750gigaa kovalevytilaa pitää sisällään paljon ja 4 gigaa Ramia jaksaa juoksuttaakin minua, lisäksi toimiva näytönohjain sekä kattavat "liitännät" pitävät minut kiireisenä.. Olen rakastunut Ehkä joskus saan yhteiskuvia ;]

Muoks. Niin ja lisäksi siitä lähtee tarvittaessa ääntäkin, 7.1 audio-ulostulolla..

Rrrrrrau! ;D

Minäkin sain viimein upeaan urokseeni (Hades) vähän lisä-ääntä, kun inttikaveri iski soittimen kiinni autooni. Nyt se murisee ja hoilaileekin mennessään.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 31.08.2009 22:07
Suunnittelin yli kuukauden tatuointiajan varaamista ja minä tein sen tänään! Kiitos vain BloodySusielle, kun oli tukena <: aika meni kyllä joulukuulle mutta ei se mitään.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 31.08.2009 23:26
Tällainen uutinen tuli tänään: Sain kuulla olevani aatelinen!!! Mutsi on jatkanut sukututkimusta ja se mutsin isä (jonka valehdeltiin kauan olleen himankalainen Matti joka kuoli syöpään ja sillon muutama vuosi sitten kun mutsi ja mummo oli meillä ja mutsi täytti 50, kertoi mummo yhtäkkiä kun sohvalla istuskeltiin, että hämpäs hommailikin 50 vuotta sitten erään venäläisen sotapäällikön Adolfin kanssa!!!) Niin mutsi oli tutkinut sitä Kivsildien sukua ja se mun kadoksissa oleva isoisä onkin von Kivsild sukunimeltään. Eli muutaman vuoden oon tienyt olevani yksneljäsosa ryssä joka hieman ärsytti minua, mutta tämä uusin tieto ei ärsytä jostain kumman syystä yhtään!
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.09.2009 01:26

Lainaus: Iiriva

Nyt se murisee ja hoilaileekin mennessään.

Tuohon malliin?
http://www.youtube.com/watch?v=YGzhqQ7e2Rc

Lainaus: Ninni

kertoi mummo yhtäkkiä kun sohvalla istuskeltiin, että hämpäs hommailikin 50 vuotta sitten erään venäläisen sotapäällikön Adolfin kanssa!!!)

Venäläinen adolf 50v sitten?

Siis mitä hittoa sie nyt oikein meinaat?

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit