Gootti.net

Välillä hyviäkin uutisia (osa 4)

Kirjoittanut: Wanderer (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.08.2010 18:12
Poistin vihdoin FB-tunnukset! Olen halunnut tehdä sen jo kauan aikaa sitten, mutta aina keksinyt itse jotain tekosyitä. Tuntuu mukavalta kun ei tarvitse tietää, voi itse kysyä ja ihan oikeasti olla kiinnostunut. Ei tule sitä efektiä: "Aivan , joo, mä luin jo FB:stä."
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.08.2010 18:47
Suunnittelin itselleni aika upean hameen tänään koulussa ja ehkä pääsen jo ensi viikolla valmistamaan sitä!
Kirjoittanut: Swiine (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.08.2010 19:29
Tuun uudessa lukiossa toisella paikkakunnalla hyvin juttuun muiden kaa vaikken ketään oo edes aiemmin nähnyt O_o Ja lukio on stadissa, mutsilla oli epäilyksiä siitä, että jos mua siellä kiusattais, ni saattais olla rankkaaki, mut ei oo mitään ollenkaa tullu, en oo ainakaa huomannu. Oon onnellinen kun oon löytäny oman porukan ja ihmiset ottaa mut niin hyvin vastaan. :P
Kirjoittanut: Kryonik (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.08.2010 21:23
Yleistyytyväinen olo. Työtilanne on mainio, samoin rahatilanne, koti on kaunis ja viihtyisä, edessä mukava mökkiviikonloppu ja ikkunasta näkyy ihana, vaaleanpunainen auringonlasku
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 19.08.2010 16:12
Ihanaa, että on vielä auttavaisia ihmisiä olemassa!

Olen nyt jonkin verran työskennellyt Itäkeskuksen Prisman Fazerin leipomossa. Kerrottuani, että muutan kuun lopussa, pääleipuri kävi vähän jututtamassa heviosaston tyttöjä, jotka keräsivät minulle banaanilaatikoita talteen. Seuraavana päivänä sain samaiselta leipurilta kyydin töistä kotiin, 16 laatikon kanssa.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 19.08.2010 18:11
Sain stipendin. Pääsen johonkin työvalmennuskoulutukseen Lappiin viikoksi ja koulu maksaa kaikki kulut. Lisäkseni oppilaitoksen sadoista oppilaista lähtee vain kaksi muuta. Ihan siistiä, sanoisin.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.08.2010 11:40
Tuleva viikonloppu on vapaa Vihdoinkin aikaa olla poikaystävän kanssa. Vaikka olemmekin joka päivä nähneet niin ei se ole sama asia. Eilenkin näimme hereillä 15min kun poikaystävä oli pitkään töissä. Voisi keksiä jotain kivaa tekemistä. =)
Ensi viikolla on ilmoittautuminen jumppiin ja siitä seuraavalla viikolla ne alkaa. Jee, zumbaa, pilatesta, aerobicia, circuitia... =)
Niin ja ensi viikolla vain kaksi työpäivää
Synttäritkin lähestyy. Saan vanhemmiltani kivat housut lahjaksi =) (zumba-housut :P)
Palkkaakin tulee ensi viikolla ihan mukavasti. Saa tullakin ku viime viikolla vietin kivat 62h töissä.
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.08.2010 14:40
Näempäs tänään ystävääni jonka kanssa saamme viettää harvoin laatuaikaa kahden Ihan mukavaa vaihtelua siihen että kahvittelemme viisi minuuttia hänen ja hänen miehensä kanssa kuten yleensä teemme.
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 20.08.2010 19:28
Jeij! Huomenna Keskiaikamarkkinoille ja museoihin pyörimään Toivottavasti paistaa aurinko
Kirjoittanut: Shagriml (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.08.2010 06:32
Eipä kovin suuri uutinen ole mut jotenki ihan jees olo siitä et sain jonkinlaisen profiilin tehtyä ja palautettua vanhan avatarinikin

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit