Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Välillä hyviäkin uutisia (osa 4)

Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.09.2010 12:58
Rakastuin huovuttamiseen tein uudet lämpimät tumput itselleni ensin kutomalla huopuvasta langasta super suuret ja sitten huovuttamalla pesukoneessa. Aivan ihanat!
Lisäksi olen rakastunut Novitan lanka uutuuteen nimeltä Crystal. Aivan ihana violetin sävy ja langassa itsessään siellä täällä paljetteja (sisäinen drag queenini heräsi).
Kirjoittanut: Neiti Kooma (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.09.2010 16:26
Lopetin tupakoinnin. (Taas.) Ensimmäistä kertaa aikomuksena on myös pysyä tällä linjalla. Sen verran pitkällä ollaan että lievätkin nikkikset aamuisin alkaa olla takana, ja itseni tuntien olen helposti puoli vuotta tästä lähtien ilman. Keväällä voi taas tehdä tiukkaa...
  • Lähetetty: 13.09.2010 21:08
Olimme sirkuksessa kullan kanssa en ole ikinä ennen ollut sirkuksessa, joten nautin esityksestä täysin siemauksin. Akrobatia oli hurjaa, suurin osa pelleistä oli hauskoja ja eksoottisia eläimiäkin oli. Laama on yllättävän iso eläin.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.09.2010 23:26

Lainaus: Neiti Kooma

Lopetin tupakoinnin.

Tsemppiä Itse ollut reilu 2 kk ilman eikä tee ees tiukka. (ei, ei edes kupittaessa)

Minulla on loppuviikko vapaata ja kolme nuista päivistä on jopa palkallisia vapareita
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.09.2010 08:56
Pattitilanne ohi! Ala-asteella viimeksi neuloin pakollisena joulusukan ja sen koommin en ollut neulonut sukkia. Noin vuosi sitten aloitin, koska halusin neuloa itelleni sukat (tai tiedä häntä kenelle ne pätyy kun valmistuvat). Suuren Käsityölehden ohjeen kanssa päädyin pattitilanteeseen kantapohjan kavennusten kanssa kun en yksinkertaisesti ymmärtänyt ohjetta. TÄNÄÄN päätin jatkaa sukkaa ja otin avuksi lankavyötteen toiselta puolelta löytyvän ohjeen ja voila! Ei pienintäkään ymmärtämisvaikeutta. Ehkä miä vielä joku päivä osaan neuloa villasukat ilman ohjetta.
Kirjoittanut: Bloody Lauren (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.09.2010 16:12
Viime sunnuntaina oli mun ja mun poikaystäväni vuosipäivä kui
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.09.2010 16:28

Lainaus: Bloody Lauren

Viime sunnuntaina oli mun ja mun poikaystäväni vuosipäivä

Onnea =)
Miulla ja poikaystävällä on ensi tiistaina 2 vuosipäivä =)

Ja puol tuntia ja sit on työt taas tältäpäivältä ohi =) Tiedossa 4 vapaapäivää
Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.09.2010 16:48
Tosiaan, jokin aika sitten haettu brasilian sateenkaariboa söi ihan itse hiirensä, pari ekaa hiirtä kun joutui laittamaan suuhun. On se niin veikeä poika ja kasvaa kuulkaa komeaksi lieroksi

Niin, ja tänään on palkkapäivä! (tili tuli, tili meni, mutta silti...)
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.09.2010 18:27
Jee sain tilattua sen kenkätelineen mitä olen ihaillut
Ja nyt on vessan hyllykin seinässä, samoten hattuhylly eteisessä, ja jopa vaatekaapin ovi on paikallaan Jippiii!
  • Lähetetty: 15.09.2010 20:27

Lainaus: Dragonfly

brasilian sateenkaariboa

Saako kysyä notta mistä hait? Oma kultaseni on jo kauan haaveillut kyseisestä kärmeksestä Kuningas pyton on joskus ollut ja ikävä olisi uutta lieroa, ainoa ongelma on kuitenkin tällä hetkellä tilan puute.

Itselläni on parikin hyvää uutista. Tänään tankotanssitunnilla tuntui taas että jokin voisi onnistuakin! Pari viime tuntia on oikeastaan mennyt siinä, että olen todennut itseni vatsa- ja reisilihaksettomaksi. Tänään onnistuin jopa istumaan siinä tangolla
Ja tilasin taas lisää tukkaa, pitäisi perjantaina olla täällä ja maanantaina menee päähän jos hyvin käy

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit