Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Välillä hyviäkin uutisia (osa 4)

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 01.09.2009 08:06

Lainaus: mlrd

Venäläinen adolf 50v sitten?
Siis mitä hittoa sie nyt oikein meinaat?

Adolf Von Kivsild kuulostaa lähinnä saksalaiselta minusta. Googlekaan ei anna yhtään osumaa tuolle sukunimelle, että mahtaa olla sitten erityisen harvinainen. Kyllähän nuo aateliset naivat ihan ristiin, mutta hämmentävää että saksalaisella nimellä varustettu aatelinen olisi venäläistä perimää, tai päinvastoin.

Mutta asiaan: eilen sain erittäin perusteellista hartia- ja niskahierontaa, enkä ole aikoihin nukkunut noin hyvin ja kivuttomasti. Tuntuu ihan uudelta ihmiseltä!
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.09.2009 08:56
Juttelin eilen pitkästä aikaa erään ihmisen kanssa ja yllättävää kyllä se oli ihan mukavaa. Vaikka muuta olisi voinut kuvitella.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 01.09.2009 11:48

Lainaus: Heetteri

Googlekaan ei anna yhtään osumaa tuolle sukunimelle, että mahtaa olla sitten erityisen harvinainen. Kyllähän nuo aateliset naivat ihan ristiin, mutta hämmentävää että saksalaisella nimellä varustettu aatelinen olisi venäläistä perimää, tai päinvastoin.

Eikun ne oli alunperin aikanaan olleet suomalaisia ja sukunimenä Kivisilta ja sit muuttaneet sen tollaseks. (ja se oli muuten Kivisild) Mistä sitä tietää minkä maalaista ukkelia se meijän mummo on siellä palokunnan talon tansseissa jyystellyt, mutta näin hän kertoi ja mutsi sitä jostakin selvitti kun muistan kun mutsin kans ajateltiin et meidän säkällä ne kadotetut sukulaiset on jotain liiman imppaajia Pietarin katuojissa
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.09.2009 15:22
Sinänsä outoa olla iloinen tästä, mutta pääsen huomenna hammaslääkäriin.. alkoi epäilyttämään että kurkkukivuksi luulemani leuka- ja korvasärky (joka siis alkoi samoihin aikoihin flunssan kanssa) johtuu vinoon kasvaneesta viisaudenhampaasta, joka saa kyllä joutaa hiiteen minun puolestani...

Yritän kovasti olla ajattelematta itse toimenpidettä ^___^ Eipä tässä muutakaan voi kun tulehduskipulääkkeittenkin teho on vähän kyseenalainen..
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 01.09.2009 16:15

Lainaus: Mortti

alkoi epäilyttämään että kurkkukivuksi luulemani leuka- ja korvasärky (joka siis alkoi samoihin aikoihin flunssan kanssa) johtuu vinoon kasvaneesta viisaudenhampaasta, joka saa kyllä joutaa hiiteen minun puolestani...

Yritän kovasti olla ajattelematta itse toimenpidettä ^___^ Eipä tässä muutakaan voi kun tulehduskipulääkkeittenkin teho on vähän kyseenalainen..

No mulla oli ihan sama juttu elokuun alussa! Sit mulla on vielä se ongelma kun unissani puren hampaitani niin rajusti yhteen et ne halkeaa!! Sit hampilääkäri kertoi et viisaudenhammas painoi koko hammasriviä kieroon (se jonka olin purrut palasiks unissani) ja se + sen päällä (siis ylärivissä oleva joka myös purressa oli pirstoutunut) revittiin irti ja 3 puudutuspiikkiä sain ja iltaan asti oli naama tunnoton ja sain antibioottikuurin (Dalacin) + 600 mg buranaa. Nyt purin sit toiselta puolelta samalla lailla ja yhdestä etuhampaastakin on iso lohkare irti etten voi hymyillä, ja 10.9 aika taas hampilekuriin... No täs nyt ei ollut mitään "hyvää uutista" kyllä, kunhan selitin ettei se parin hampaan irti kiskominen ollut niin paha juttu kun vertaa siihen tuskaan miten ne särki sitä lekurireissua ennen, kipu säteili niskaan, korviin ym. Eli voin luvata et helpottaa heti lekurin jälkeen!
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.09.2009 16:23
Hyviä uutisia: Matematiikanopettajani kauhistui tänään, että mitä perkuletta teen lyhyenmatematiikan ryhmässä, että lahjani menevät hukkaan :'D Selitin, että olin pitkällä, mutta opettajaa en miellyttänyt siellä, joten sain huonoja numeroita niin hyvä ettei se minnuu kottikärryissä lähtenyt työntämään sinne pitkänmatikan tunnille. Antoi kuitenkin jäädä talousmatematiikan tunnille, mutta lykkäsi pitkänmatematiikan logaritmi laskuja eteen
Kirjoittanut: Sire (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.09.2009 21:44
Tänään oli ensimmäinen työpäivä. Tai pikemminkin "työpäivä", kun tämä viikko käytetään perehdytykseen ja talon toimintaan tutustumiseen. Sen jälkeen onkin sitten vuoden loppuun asti pakertamista. Raha ja työkokemus tulevat todellakin tarpeeseen.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 02.09.2009 08:42
Tuossa hetki sitten oli koottinetin profiilini 3v-synttärit enkä edes huomannut kuin jälkikäteen! Hehheh, olenpas ollut riesana jo pitkään. :P
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 02.09.2009 22:07
Psykan preli tais mennä iha hyvin.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.09.2009 22:43
Miinä olen iloinen että nyt päätin alkaa kuntoilemaan, ja hankkiutumaan eroon ylimääräisistä kiloista. Toivottavasti onnistun tässä, pitäkää peukkuja.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit