Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Välillä hyviäkin uutisia (osa 4)

Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 06.11.2010 17:32
Liput tilattu Tampere Vintageen! aah kiwaa kun on jotain menoa joskus.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.11.2010 20:54
Viikonloppuna oli paras larppi pitkään aikaan. Olin jo välillä vähän epätoivoinen kun tuntui että olen aina joko pelinjohtaja tai täytehahmo, ja en ole oikein päässyt nauttimaan peleistä. Nyt oli ihanan leppoisaa ja pääsi pitkästä aikaa todella toteuttamaan hahmoa ja improamaan, niin kuin kuuluukin.

Niin, ja tänään sain kauan mielessä pyörineen vaatemalliston viimeinkin loksahtamaan kohdilleen, ja pyöräytinkin sen sitten parissa tunnissa kynä suhisten valmiiksi. Opinnäytetyö siis otti ison harppauksen eteenpäin.
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.11.2010 21:35
Ihminen jonka näin viimeksi heinäkuun alussa, ja jota on ollut siitä asti aivan jumalaton ikävä, on ruvennut ottamaan yhteyttä vähän enemmänkin kuin normaalisti ja tahtoisi tavata taas pitkästä aikaa.
Oi tätä onnea!
Kirjoittanut: Miss_Reaper (Nimetön)
  • • Muokkasi: Miss_Reaper
  • Lähetetty: 08.11.2010 22:14
Elämä menee huomattavasti paremmin kuin joskus aiemmin: tulen nykyisten luokkatoverieni kanssa moitteettomasti toimeen, en ole töppäillyt pahasti ja paljoa ja lisäksi tuntuu siltä, että miespuoliset arvostaisivat ja ihailisivat, vieläpä samanhenkiset ja vanhemmatkin sellaiset. Jatkuisi tällaisena vielä ainakin joululomaan asti, niin saisin todennäköisesti karistettua nämä viimeisetkin rippeet viime toukokuussa alkaneesta masennuksesta.
Kirjoittanut: WYMIOCIONY (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.11.2010 19:23
Haligospel oli ja meni, oli kivaa! Eräät hevimiesparat joutuivat kyllä halittavaksi :'3 Ja 27. päivä näen erästä kaveria, jota näin viimeksi tammikuun alussa. On ollutkin ikävä.
Kirjoittanut: Sir Jarva (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.11.2010 01:08
Pestattiin juuri ohjaajaksi. Iii-aa-oo. Hieman kyllä jännittää, kun kyseessä on kumminkin valtion ja parin valtakunnallisesti näkyvän yrityksen tukema lafka.
Kirjoittanut: JM16180 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.11.2010 08:46
Luulenpa, että olen taas vaihteeksi kasvanut henkisesti. Olen oppinut asettamaan selkeitä rajoja omalle joustavuudelleni ja olen saanut aikaseksi suunnitelmia oikeasti pitkälle aikavälille.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 10.11.2010 09:24
Pentuja, pieniä pentuja pukkaa!
uih, purukoneita, pikkugremlineitä, lässynlässyn..
Kirjoittanut: momentumi (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.11.2010 18:46
Pääsen maanantaina tutustumaan siihen kouluun, jonne meinaan vaihtaa tammikuussa! Toivottavasti osoittautuu paremmaksi paikaksi kuin tämä Vaasan koulu!
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.11.2010 08:40
Minulla on maailman ihanin aviomies. Osaa ärsyttääkin juuri sopivissa määrin . Eehe.

Ja o/! Meikältä on lähteny yhteensä kaks senttiä sekä vyötäröstä että lantiosta. Enää 8 cm ja 5 cm to go! Sit ollaan ihannemitoissa ja niissä voisi pysyä. Ei missään nälkäkuikelomitoissa, joissa olin ennen raskautta. Näh. Näytin silloin valehtelematta narkkarilta ja mieskin on nykyisestä mallista varsin haltioissaan (onneksi edes hän, jos minä itse en :'D).

Ja muokkaamani hame on aivan ihana ja kaunis ja imartelevan mallinen. Osaan ehkä sittenki. Ja aloittamani joulukuusenkoristeet on mahtavia yksinkertaisuudessaan (punaisia polyestervanulla täytettyjä 10 cm halkaisijaltaan olevia huopasydämiä). Ai niin! Sainpa villasukatkin kudottua miehelle ensimmäiseksi isänpäiväksi. Sitten väsäämään kädenjälkikortteja isälleen ja papoille. (eri asia saada tuon touhottajan käsi pysymään niin kauan paikoillaan että ehtis ääriviivat piirtää...).

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit