Gootti.net

Suomenlinnamiitti # 4

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 08.08.2009 13:07
Noniin, ulkona on lämmin ja mulla ei oo tekemistä (kaipasin tätä ainoaa viikkoa jolloin ei oo mitään hommaa niin oon jo ihan kypsänä) Eli edelliseen Suokki-miittiin ei päässy moni halukas, joten LUPASIN järkkää perään toisen, ja nyt vielä tarkenee. Eli millonkas mennään? Sopiskos ens viikolla, ihan keskellä viikkoo??? (iltasella siis ettei duunia tms) Ehdotan päiviä 11.-13.8 eli tiistai, keskiviikko, torstai. Ei sitä heti oo pakko pitää, ajattelin vaan josko NYT sopis niille joille ei viime kerralla sopinut.
Eli nyt tänne ilmotteleen kuka on kiinnostunut ja ehdotteleen päivämääriä!!!!!!
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 08.08.2009 14:40
Minä voisin tulla, kun viime Suokki-miitin missasin Tuo on viimoinen lomaviikkoni, ja minulle sopii kaikki muut päivät ja kellonajat, paitsi torstai iltapäivällä klo 16-18.30.
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.08.2009 15:34
Jipii, mulla on nyt loma, mulle käy myös keskellä viikkoa! Tulen ehdottomasti.
  • Lähetetty: 08.08.2009 15:38
Oi kuin kivaa, ja mä otan (lopultakin..) TaruisenAaveen lahjan mukaan kun on pitänyt se joulusta asti antaa ja kohta on jo seuraava joulu *nolottaa*
Mikä päivä se sit olis, keskiviikko?
Kirjoittanut: tapsuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.08.2009 16:23
Saavun myös paikalle.Vaikkakin menen töihin sen jälkeen.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.08.2009 18:02
Mä voisin kans yrittää tulla, pitkästä aikaa !
  • Lähetetty: 08.08.2009 19:32
Kiva! Mikä päivä siis valitaan, keskiviikkoko? Mihinkähän aikaan olis parasta mennä että kaikille sopis..?
Kirjoittanut: Mortti (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.08.2009 19:42
Mäkin voisin harkita tuolla piipahtamista, täytyy vielä kattella kun tarkempi ajankohta ilmoitetaan.. keskiviikko voi olla huono päivä.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.08.2009 20:05

Lainaus: Ninni

Mihinkähän aikaan olis parasta mennä että kaikille sopis..?

Mulle on ihan sama, kunhan ei ennen 12. NUkun myöhään
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 08.08.2009 20:53
Keskiviikko voisi olla ihan jees, sopii siis mulle ainakin Mites muut?
Ja joo, jos ei ihan aamusta, mulla kun kestää jo matkakin sinne Hesaan päin sen tunnin ainakin.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit