Gootti.net

Kaivo-Park -picnic (Suuuret nurtsi-istujaiset quuteille)

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 08.08.2009 13:26
Kaivopuistoon siis ja eväät mukaan. Lyhyesti ja ytimekkäästi. MILLOIN???
  • Lähetetty: 08.08.2009 19:33
Sorry TP mut tää tais mennä kaikilta ohi (tai sit ei vaan kiinnosta) ?
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 08.08.2009 20:55
Ois kyllä kiva - vielä kun on hyviä ilmoja.
Koulut alkaa 18.8, eli sen jälkeen mieluiten vk-loput. Minulla ei ole vielä paljon mitään merkattuna, eli miten muilla?
Kirjoittanut: tapsuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.08.2009 21:18

Lainaus: Ninni

tää tais mennä kaikilta ohi

Ei se ohi menny.Jäin vain seuraamaan milloin muille sopii.
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.08.2009 21:27

Lainaus: tapsuli

Ei se ohi menny.

Samma här, mäkin jäin vain odottamaan tarkempaa informaatiota. Tulossa olen tietysti.
  • Lähetetty: 08.08.2009 22:35
No minä kun tässä koko päivän oon koneen ääressä kököttänyt vaikka ulkona oli huippusää ja se sit johti näiden ulkomiittien keksimiseen ja luulin jo että nyt yritin järkätä liian monta miittiä yhtä aikaa ja ettei ketään innostanut
Pelkään että syyskuussa alkaa sateet ja myrskyt ja muut ulkoilua haittaavat härdellit, niin haluisin järkätä näitä mahd nopeesti.
Eli millonkas tämä sitten olis? Suokkiin mennään ens viikolla, sit samana viikonloppuna onkin Mustikkamaa-grillajaiset, sit vasta kuun lopussa on se Fiskarssin reissu ja syyskuun alkupuolella eka Hämeenlinna-miitti jonka perään heti Lintsimiitti. Kun sen goottiristeilyn voi järkkää tosiaan vaikka marraskuussa, eihän se "idea" laivalla mikään auringonotto tai maisemien katselu ole vaan.. no, jokainen tietää ettei se vaadi hellesäätä Eli tälle miitille kun vielä keksisi sopivan päivämäärän. Oliskos se sit joskus kuun lopulla? 22.8 on ne emanonin kemut joten se ei käy..hmm.. Miten perjantaina 21.8? Tonne puistoon vois mennä ihan iltasella. Vai entäs sitten päivää ennen Fiskarssin reissua lauantaina, eli 29.8? Ehdottakaa te!
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 10.08.2009 11:36

Lainaus: Ninni

Miten perjantaina 21.8? Tonne puistoon vois mennä ihan iltasella.

Minulle sopii ainakin iltaisin, vaikka tuolloin perjantaina esim. klo 18 ja siitä eteenpäin.
Kirjoittanut: tapsuli (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.08.2009 16:57

Lainaus: neo_shaman

perjantaina esim. klo 18 ja siitä eteenpäin.

Tuo kuullostaa hyvältä ainakin minun mielestä.Mites muille?
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 10.08.2009 17:35
Olen nyt vähän hämmentynyt siitä että näitä miittejä ilmestyy näin paljon lyhyin aikavälein...Suokki-miitti...Mustikkamaa-BBQ...täm ä... :/
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 11.08.2009 21:01
"Mistä näitä miittejä oikein tulee ?"

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit