Gootti.net

Goottifoorumi: Arkisto: Minkä biisin kuuntelit viimeksi (osa V ) ?

Täällä valvovat: kuopassa

Azrael: minäki olen kuunnelut samaista biisiä noin viikon verran, se vaan on niin hyvä volyymit kaakossa soitettuna. Hassua muuten, että minullakin on treffit muutaman tunnin päästä, 2h 45min kuluttua. Jännittää ihan törkeesti, mikä on minulle aika harvinaista. Siispä olen rauhoitellut itseäni seuraavalla hengentuotteella, ihan vain egoa pönkittääkseni:

Motörhead: The Chase Is Better Than The Catch

Sopii ihan hyvin meille naisillekin!

"Inter mortuos mortem expectans"

Paloma Faith - Sexy Minx. On kyllä melkoista, miten tämä nainen saa susipaskasta biisistä coveroitua mahtavan... huh!

The mystery is sexier than the reality could ever be.

Caribou - Odessa

~ Morning sun ~

Charon - Rain
Impaled Nazarene - Kohta ei naura enää Jeesuskaan

I focus on the pain. The only thing that's real..

The Clash - Hate & War

Are you made of stardust too?

Leimotiv - (Living in a) Tin

~ Morning sun ~

X-Ray Spex - Identity

Are you made of stardust too?

Evil Activies - Broken

I focus on the pain. The only thing that's real..

Chthonic - Takao, uutta levyä ootellessa.

"Alba Gu Bráth!"

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 12.03.2013 05:55, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 194 henkeä!