Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

HEI, TYYPIT! Goottimiittiä Turkuun?

Kirjoittanut: Keiju (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 10.04.2007 10:42
Pieni piknik olisi varmaan mahdollinen. Nyt tai ainakin kohta alkaa olla niin lämmintä että voi mennä johonkin puistoon (Puolalanpuisto olisi varmaan fiksuin) tai jokirantaan istuskelemaan ainakin joksinkin hetkeksi.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Kuutar
  • Lähetetty: 10.04.2007 18:28

Lainaus: Keiju

Pieni piknik olisi varmaan mahdollinen.

tuo voisi olla hyvä idea, puolalanpuisto on itselleni (liiankin) tuttu paikka, mutta ihan hyvä siihen tarkoitukseen, niinkuin jokirantakin tai turunlinnan ympäristö, se on myös kiva. sinne voisi sitten ottaa omia eväitä, ja juotavaa ketä haluaa?

jos saisi porukkaa kokoon niin kiva juttu

myös Turun ulkopuolelta tulevat ovat toki tervetulleita, jos jollakin kauenpana asuvalla on asiaa tänne päin tai muuten haluaa matkustella tms.? vink vink, junat eivät esim. Helsingistä ole kuin 26e edestakaisin opiskelijakortilla.
Kirjoittanut: Keiju (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 30.05.2007 01:36
Toiselta Foorumilta:

Afternoon Tea Picnic
la 9.6.2007 klo 16 eteenpäin
Puolalanpuisto
Kirjoittanut: Bastard (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.05.2007 21:38

Lainaus: Keiju

Afternoon Tea Picnic
la 9.6.2007 klo 16 eteenpäin
Puolalanpuisto

Kas, tämäkin piknik on päätynyt laajemman mainostuksen kohteeksi. Hyvä tietää, niin ei tule yllätyksenä, jos paikalla onkin isompikin liuta tuntemattomia kasvoja. Joskin kyynisesti voisin todeta, että tätä tuskin Turussa pääsee tapahtumaan. Yllättäkää meidät ja tulkaa sankoin joukoin paikalle.
  • Lähetetty: 01.06.2007 10:24
Jos ei ole töitä, voisin tullakin =) ( niiiin ja jos uskallan ,kun en tiedä onko sinne tuttuja tulossa)
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.09.2007 17:36

Lainaus: amy

vaikkakaan ihan näin nuorta ei varmaan huolita mukaan? (täytän huhtikuun lopulla 14, eli mihinkään baariin en edes pääsisi, mutta jos jonkun kotona saadaan järjestymään?)

Juu-uuu... Minäkin olen 16-vuotias, enkä kyllä muutenkaan olisi mitenkään erityisemmin kiinnostunut baariin menosta.

Onko mitään goottimiittiä saatu järjestymään vielä??? Kertokaa ihmeessä!
Kirjoittanut: amy (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.09.2007 21:40
Olis kiva jos saatais edes pieni porukka kasaan, voihan hauskaa olla ilman suurta väenpaljoustakin, tai ilman baaria :P
Kirjoittanut: MariaAntoinette (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.09.2007 12:39
Niih, mun mielestä baarit on vähän hölmöjä tommosille miiteille.. Toisaalta ulkona ei oo kivaa jos sataa.. Mutta mä olen ainakin mukana jos jotain järjestetään.
  • • Muokkasi: Kuutar
  • Lähetetty: 21.09.2007 11:03

Lainaus: MariaAntoinette

mun mielestä baarit on vähän hölmöjä tommosille miiteille..

totta sekin, baarissa on yleensä musiikki liian kovalla, että kuulisi edes pöydän toisella puolella olevien kommentteja. Mutta mitä muita paikkoja olisi,jotka sopivat tähän vuodenaikaan? ehdotuksia vaan, jos tulee mieleen

olen kyllä lähdössä mukaan, jos tälläistä järjestetään. Kahvilat ja vaikka Turunlinna tuli mieleen. Harmi ,että minulla on niin pieni yksiö, ettei sinne isoa porukkaa voi pyytää.
Kirjoittanut: MariaAntoinette (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.09.2007 12:11
Hohoo, Turunlinna olis hieno!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit