Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

HEI, TYYPIT! Goottimiittiä Turkuun?

Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 11.10.2007 15:16
No jos te pidätte miitin Cosmicissa mua ei tarvi odottaa mukaan
Kirjoittanut: MariaAntoinette (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.10.2007 16:09
Emme ole vielä päättäneet mitään, ei luovuteta!
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.10.2007 14:36
Ei niin
Keksitään jotain hauskaa, mikä sopii kaikille. Eli ei saa olla sidottu ikärajaan tai varallisuuteen.
  • Lähetetty: 25.10.2007 21:18
Vähän alkaa tuntumaan ettei ihmisiä kiinnosta koko juttu..
Kirjoittanut: Creature of the night (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 26.10.2007 05:23
Heti ku keksitte tosiaa jotai mihi pääse 17v mukaa ni saatan olla mukana.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Kuutar
  • Lähetetty: 26.10.2007 10:47

Lainaus: MariaAntoinette

Vähän alkaa tuntumaan ettei ihmisiä kiinnosta koko juttu..

ei pidä paikkaansa ainakaan minun kohdallani, olisi kiva täälläkin jotain miittejä olisi minä vaan olen aikaansaamaton, enkä osaa ehdottaa mitään. Helsingissäkin on järjestetty kahvila-miittejä, joten se kai voisi onnistua täälläkin, koska suurinosa porukkaa taitaa olla ala-ikäisiä. Esim Roberts coffeen yläkerta on ihan ok ja sieltä saa hyviä herkkuja ja erikoiskahveja,jos joku haluaa ja sijaitsee ihan keskustassa Kauppiaskadulla (leffateatterin vieressä)
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.10.2007 13:16

Lainaus: Kuutar

. Helsingissäkin on järjestetty kahvila-miittejä, joten se kai voisi onnistua täälläkin

Joo, ja ne kahvilamiitit on olleet tosi kivoja
  • Lähetetty: 26.10.2007 15:32
No niin! Alkaahan jotain tapahtua kun vähän nurisee
Kirjoittanut: Kazimiera (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • • Muokkasi: Kazimiera
  • Lähetetty: 26.10.2007 17:38

Lainaus: MariaAntoinette

No niin! Alkaahan jotain tapahtua kun vähän nurisee

Olisithan itsekin voinut ehdottaa vaikka tuota kahvilamiittiä turhien nurioiden sijaan.

Muutkin: Sen sijaan, että odotatte, että muut keksivät jotain ja valitatte, että "no sinne mä en ainakaan tuu koska X", voisitte itse ehdottaa jotain. Ei se nyt niin kamalaa/vaikeaa voi olla! Turku on täynnä kahviloita ja muita jonne voi alaikäinenkin mennä. Fontana, joku useista Aschaneista, yllämainittu Robert's Coffee, Kirjakahvila, Café Wiklund etc...

Tai sitten voisitte mennä vaikka elokuviin. Tällä hetkellähän teattereissa pyörii mm. Neil Gaimanin Stardust-kirjaan perustuva samanniminen elokuva, jonka ikäraja on 11.

Mahdollisuuksia on monia, jos viitsii hiemankin miettiä!
  • Lähetetty: 27.10.2007 16:30
Huomautus: En tunne turkua muuta kun tiedän missä on hansakortteli ja rockgootti, joten en ole häävi ehdottamaan mitään mutta eipä ruveta riitelemään.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit