Gootti.net

Goottifoorumi: Arkisto: Goottikahvila @ Manga Café HKI 22.1.2010

Täällä valvovat: kuopassa

Vuoden 2010 ensimmäinen goottikahvittelu osuu perjantaille 22.1 tutusti kello 17 eteenpäin. Samaisena päivänä järjestetään myöskin Synapsi Ravintolalaiva Wäiskissä, eli miitin jälkeen voi mennä jatkoilemaan.
Goottikahvittelun paikka on jälleen Manga Café, Helsingin Kaisaniemessä sijaitseva pikku kuppila josta voi ostaa kaikenlaista syötävää ja juotavaa. Kahvilan tarjottavat sekä kartta löytyvät kotisivuilta.
Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee paikalle ja luvassa on tutun hilpeä miitti

Manga Café
Kaisaniemenkatu 1 sisäpiha, Helsinki

"If you possess a virtue you are it's victim."

voisin saapua paikalle

Dum spiro, spero

Miks kaikki on aina viikonloppuna ite töissä kaikki viikonloput...
Pitäkää kovasti kivaa

"The pain that you feel, it only can heal by living."

Saapunen jälleen ihastuttamaan miittailijoita mahtavalla seurallani! Tuskin maltatte odottaa.

Ja ellei olisi tullut sotaa, olisin elänyt elämäni loppuun asti onnellisena Twelve Oaksiin hautautuneena, olisin tyytyväisenä katsonut elämän ohiliukumista kuulumatta siihen milloinkaan itse.

Lainaus: oneesan

Miks kaikki on aina viikonloppuna ite töissä kaikki viikonloput...
Pitäkää kovasti kivaa

Ideana oli, että voisi sitten porukalla mennä jatkoilemaan.. Ne toki, jotka pääsevät anniskeluravintola Wäiskiin.

Mutta minä ainakin suuntailen, ehkä jopa ihmisiä mukanani ? :O

Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels

Eiköhän tännekkin saavuta kun muistaakseni työtkin antavat sen mahdollisuuden.

Lainaus: tapsuli

Eiköhän tännekkin saavuta kun muistaakseni työtkin antavat sen mahdollisuuden.

Luin, että "tytötkin antavat sen mahdollisuuden". Mietin, että ollaanko me Ninnin kanssa oikein lupa annettu miittiin osallistumiselle

Ja ellei olisi tullut sotaa, olisin elänyt elämäni loppuun asti onnellisena Twelve Oaksiin hautautuneena, olisin tyytyväisenä katsonut elämän ohiliukumista kuulumatta siihen milloinkaan itse.

Lainaus: TaruinenAave

Luin, että "tytötkin antavat sen mahdollisuuden".

Heh, niin minäkin lueskelin pariin otteeseen kun kävin tekstiä pikasesti läpi.
Tällä kertaa voisin yrittää oikeasti tulla paikalle suoraan duunista - matkaakaan ei ole paljon, kun olen Senaatintorin kupeessa töissä.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as Gods." -Imperious Perfect

Koitan päästä kahvittelemaan, ainakin Synapsiin tuon jälkeen olen menossa.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.