Gootti.net

Minkälainen on wannabe?

Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.11.2006 17:57
Lainaus: Nocturnia niin ei enää tulisi tappelua siitäkään. Kiitos.

Ole hyvä, ja loppujen lopuksi muiden mielipiteellä ja sanomisella ei ole kovin paljon väliä. sitä on mitä on, ja kun sen itse tietää niin se riittäköön.
Kirjoittanut: Kahleet (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.11.2006 17:59
Lainaus: MrLuckarin sitä on mitä on, ja kun sen itse tietää niin se riittäköön

Juuri näin. Tartteeko tähän enää muuta sanoa?
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.11.2006 20:17
Hyvin sanottu McLuckarin! niin, tätä asiaa on väännetty jo monesti, ja kyllähän kaikki tosiaan ovat mitä ovat.
Kirjoittanut: Chastel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.11.2006 23:50
Miekin myönnän käyväni suomi24 lukemassa kun asiasta tapellaan verisin kynsin xd Joah on viihdettä =D
Kirjoittanut: LostSoul (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.01.2007 17:08
pakko ihan näin ohi mennen kysyä et tekeekös se musta wannabe gootin jos käytän sen sortin vaatteita ja muutenkin olen kiinnostunut asiasta? mutta en mitenkään halua omistautua asialle sen pahemmin? omasta mielestä oon enemmänki vaan pelkkä hevari/rockari....
Kirjoittanut: Blackdragon (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.01.2007 18:55
meillä koulussa on eräs "gootti" joka on myös entinen luokkakaverini. tuli suoraan nokan eteen sanomaan:"onks sun pakko pukeutua samantyyppisiin vaatteisiin kun mä?" vähän ajan päästä kommentoi laukustani roikkuvaa muovisa luurankoa:"toi ei oo yhtään kovan näkönen" ja poistui paikalta... en tiedä mikä sitä riivas mä en oo sille mitään pahaa tehny, luulenpa että on jonkillainen asenne ongelma...
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.01.2007 14:05

Lainaus: Blackdragon

:"onks sun pakko pukeutua samantyyppisiin vaatteisiin kun mä?" vähän ajan päästä kommentoi laukustani roikkuvaa muovisa luurankoa:"toi ei oo yhtään kovan näkönen" ja poistui paikalta... en tiedä mikä sitä riivas mä en oo sille mitään pahaa tehny, luulenpa että on jonkillainen asenne ongelma...

Ehkäpä...Tai sitten hän oli vain epävarma itsestään eikä halunnut itse tulla leimatuksi wannabeksi sen perusteella että joku muukin pukeutuu samantyylisesti kuin hän.
Myönnän että itsekin haluan olla mahdollisimman uniikin näköinen,mutta en minä muille ala valittamaan jos jollakulla sattuu vaikka olemaan samanlainen paita kuin minulla.(paitsi että jos se joku on tyyliin pissis kärsin monenviikon ajan kamalasta epävarmuudesta ja alan miettiä että en minä mikään gootti ole,olen vain niin feikki kun takkikin on zarasta)
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.01.2007 14:06
Mutta en silti mene valittamaan kyseiselle henkilölle.
Kirjoittanut: Blackdragon (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.01.2007 17:58

Lainaus: Morfinsia

Mutta en silti mene valittamaan kyseiselle henkilölle.

en mäkään menis ei siinä ole mitään järkea ei ne vaatteet ole sitä paitsi tarkoitettu vain yhdelle henkilölle. Surku juttu on että se tyyppi on munkaa valinais teksiilissä ja tuijottaa joskus hyvin halveksivasti, kuudennella neiti väitti että gootti voi pukeutua kokonaan valkoiseen asusteeseen,asiaan en sano juuta enkä jaata. Mun puolesta voi pukeutua pinkkiin kuunnella jotain britneytä ja väittää olevansa gootti. se on kyllä innokas linssi lude mitä ircissä on katellu :/
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.03.2007 16:08
Wannabe on musta ainaki just sellane, joka metelöi, kattelee kaikkia hiukankaa synkänlaisii ihmisii pitki nenäänsä, lesoilee ja muutenki on ku apina sekä saattaa näyttää erittäin juntilta jo vaatteine ja meikkeinee.. Äh..

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit