Gootti.net

Zero+onE Käykää kuuntelemassa soittimessa

Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
    • Lähetetty: 27.02.2010 11:23
    Hei

Minun uusi projekti on Zero+onE (Industrial/EBM/Noise) ja sitä on kaikki kappaleet kuultavissa soittimessa. Olen ollut aikeessa lähettää sen Alpha Matrix:ille. Arvioita ystävät arvoita, jos saisin niin kiitäisin. Myspace osoite on www.myspace.com/nollaplusyksi ja fani sivut löytyy facebookista.

Armath (Kalmakalle) Sargon
    Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
    • Arvo: Mahtigootti+
    • Lähetetty: 27.02.2010 15:23
    Mielenkiintosita tavaraa, sekoittaa mölymäistä industrialia, metalli-perkussiota ja teknompaa ebm:ää (aggrotechiksikö sitä kutsutaan?).
    Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
    • Lähetetty: 28.02.2010 11:04
    Joo en oikein osaa sanoa, mutta se voisi olla se nimi aggrotech. Halusin luoda biisit elokuvan äänistä tehdyillä soittimilla ja käyttää mahdollisimman vähän valmista materialia, joitain symbaleja olen joutunut käyttämään LMMS ohjelmasta ja pari kertaa virvei ja basari saundia. Muuten tämä on alien 1 - 4 leffoista samplättyä materialia ja puhe pätkät on tietenkin sieltä.
    Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
    • Lähetetty: 28.02.2010 11:28
    Ehm. Täällä on ihan oma aiheensa niille, jotka haluavat esitellä omia musiikkiprojektejaan! Aiheita tulisi miljoona, jos jokainen bändi tekisi oman ketjunsa.

Joten, olen arse, ja lukotan. Kannattaa pistää tuo mainostus tuohon ketjuun.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
      Järjestä treffit