Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat: nyt 10 % enemmän jupinaa!

Kirjoittanut: Pastelli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.07.2010 19:08
Kuolen makeannnälkään, ajatuskin pakastimessa lepäilevästä vaniljajäätelöstä ...
Pitää hakata nyrkeillä päätä ja hokea: "Ei sokeria, ei sokeria, ei sokeria..." Pakastin puolestaan huutaa: "Vaniljajäälöä, vanjiljajäätelöä, vaniljajäätelöä..."
Kohta heitän sen jäätelön kaaressa ulos ikkunasta jos tää ei lopu.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.07.2010 19:12

Lainaus: Kreivi Arvet

Minä en halua että ihmiset kauhistellee sitä että minä oon niin kauheen pitkä. Minkä sille omalle pituudelleen mahtaa.

Minun exä on 198 cm, ja laihuus sai hänet vaikuttamaan vieläkin pidemmältä. Minusta on vaan hyvä juttu, että mies on pitkä! Ryhdissä vaan komiana eteenpäin, Kreivi!
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.07.2010 20:34
Nyaaaa!!!
Myöhästyin töistä kun pyörän rengas puhkesi, ja jouduin matelemaan kotiinkin jalkaisin.. Onneksi ystävättäreni isä lupasi korjata sen huomenissa..
Ja kollin pirulainen kusas kiukaalle... siis kaikista paikoista KIUKAALLE!
Kissatyttöni sulho on asunut täällä jo viikon, ja kussut kaikki paikat läpi, ja oon selkä vääränään saanu luututa kusta milloin seinistä, tanssimatosta ja rottinkinen pyykkikorikin sai osansa kolme kertaa... hitto sitä virtsan määrää mikä siitä lähti kun sitä pesin.. puoli tuntia suihkun alla pesuaineissa, ennen kuin sain hajun pois ja veden kirkkaaksi... tavaraa lähti komiasti kellariin turvaan... onneksi poju lähtee huomenna, vaikka kyllä meille molemmille neideille tulee sitä vähän ikävä.

Positiivista kyllä, astutus onnistui, ja nyt olisi kissanpentuja parin kk päästä tiedossa :3
Kiukaan pesen vasta kun tuo sulho on ulkona... suursuuvous edessä koko kämppään.
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.07.2010 20:37

Lainaus: Kreivi Arvet

Pituuteni on 190 cm. Olisi paljon helpompaa elellä jos olisin lyhyempi.

Ei ole aina helppoa lyhyenkään elämä... ite 154,5cm, ja saan itsekin kuulla tästä jatkuvasti... (onneksi voi käyttää korkoja että ois ees vähän hobittia pitempi) Sinä sentään yletät tiskikaapin toiselle hyllylle..

Ja miehellä saakin olla mittaa ; )
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.07.2010 20:42
Helkatti, tarvis auto kyydin lahteen, kun omaan autoon pitäisi hakea penkit sieltä, eikä omasta perheestä ehdi kukaan viemään ennen elokuuta ja ne penkit meneepi sitten toiselle ostajalle jos en ehdi niitä hakemaan ennen elokuuta
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.07.2010 21:42

Lainaus: oneesan

Ja kollin pirulainen kusas kiukaalle..

No, luin eräästä kaverista jolla oli kissa. Talonisännällä oli tapana kutsua naispuoleisia yövieraita kylään ja tämä mirri kusas joka ikinen kerta yövieraan käsilaukkuun Hassu kissa!
Ja toinen juttu liittyen kiukaaseen tapahtu kaverille teini-iässä liiallisen humalatilan vuoksi. Hän meni ja oksensi kaverinsa vanhempien kiukaaseen. Oli kuulemma ollu aromikkaat löylyt kun kiuasta oli seuraavan kerran lämmittänyt
Kirjoittanut: Pumpkin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.07.2010 21:59
Tää tais olla mun pienen elämän henkisesti ja fyysisesti raskain päivä. Tän siitä taas saa kun päästää jonkun lähelleen.
Kirjoittanut: JM16180 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.07.2010 00:07
(Huoh. Järkyttävän huonosti jäsenneltyä tekstiä)
Huomenna pitäisi taas raahautua töihin kuuntelemaan muiden ihmisten kitinöitä. Vuorossa taas varmaankin jotain liian fyysistä näille helteille, mutta mikä työ oliskaan hauskaa tässä säässä. Lisäksi olen saanut taas unirytmin sekaisin. Nukkuminen on olematonta, mikä taas heijastuu kaikkeen muuhun negatiivisesti.

Olisi myös mukavaa olla täysin rationaalisesti ja loogisesti ajatteleva olento, mutta ei, pakko olla ihminen. Aivokemiat heittelee ja aiheuttaa ongelmia, mutta kai näilläkin ominaisuuksilla on joku kiva tarkoitus lajin evoluutiossa. Aina tulee kompastuttua samoihin ongelmiin ja toistettua virheitään. Ihmiset ei taida todellankaan muuttua.

Onneksi kaikkeen löytyy ratkaisunsa, jos pystytään osoittamaan, että ratkaisua ei ole olemassa niin sekin jo vapauttaa mieltä ja on riittävä vastaus.

Misantropiakin tuntuu nostavan päätänsä taas. Istahdin leffa illan jälkeen vanhaan suosikki paikkaan ja huomasin karusti, kuinka ennen niin laadukas ja tasokas baari oli tavoittanut uuden kohdeyleisön. Onneksi jazz sentäs soi taustalla ja laphroaig vielä maistui yhtä loistavalta, mutta tunnelmasta oli kadonnut jotain, ehkä osuin paikalle huonona iltana tai sitten tosiaan jotain oli pysyvästi muuttunut asiakaskunnassa.
Kirjoittanut: Niflheim (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.07.2010 05:32
Harmittaa aivan saatanasti. Olen löytänyt aivan ihanan ihmisen, mutta välimatka on niin kirotun suuri. :'<
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.07.2010 10:16
Miksi ihmisten pitää satuttaa? Miksi juuri ne läheiset ihmiset, joihin luulisi luottavansa.
Masentaa ja itkettää.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit