Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, narinat ja vinkunat: nyt 10 % enemmän jupinaa!

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.08.2010 12:22

Lainaus: Mortale

Mietityttää vaan, että koska se koputtelukaan ei sitten auta auton käynnistämiseen ja kuinka kaukana kotoa mahdan silloin olla.

Sun täytyy aina parkkeerata alamäkeen, niin saa mäkistartin
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.08.2010 13:22

Lainaus: poison

Sun täytyy aina parkkeerata alamäkeen, niin saa mäkistartin

Aina ei vaa oo mahollisuutta. Nii ja itseasias. En uskalla. Käsijarruvaijerii ei oo kiristetty enkä luota, että auto pysyis pelkän vaihteen varassa =D
Kirjoittanut: Shagriml (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.08.2010 20:47
Vähän pelokkaasti kirjoitan tähän ettei heti ärähdetä että kolmas viesti angstia ku joskus ennen toisella nickillä tuli angstattua liikaa ja oltua muutenkin out of control

Mut se kismittää tässä muuten kauniissa vaikkakin hieman koleassa perjantaissa että kerrankin kun meikäläisen menojalka väpättää niin kukaan tuttu ei oo liikkumas eikä tekemäs mitään :/ ja sillonku mua on pyydelty ni mul ollu sellanen koti-ilta olo.

Noh, such is life. Ehkä täält löytyy joskus uusii tuttavuuksii et ois enemmän frendei ni joskus löytys joku jolla ois samaan aikaan sama fiilis
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.08.2010 21:12
Olen niin, niin erittäin väsynyt, mutta pitää vielä raahautua juna-asemalle antamaan eräälle henkilölle syntymäpäivälahjoja. Ei ärsytä tämän henkilön näkeminen, päinvastoin, mutta kun vääääsyyyyttttääää niin paljon. Ja huomenaamulla ei saa nukkua pitkää koska on jo kahdeksalta parturi, eli pitää herätä puoli seitsemältä. Nyt menen syömään sokeria ja juomaan kome litraa kahvia etten nukahda bussiin.
Kirjoittanut: Shagriml (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Shagriml
  • Lähetetty: 21.08.2010 16:00
Naiset!

Argh, ei vaa voi ymmärtää ku yhteen ollu ihastunu, muutaman kerran treffannut, hänki pitäny must ja kaikki menny hyvin mut sit hän teki oharit, tuli netis myöhemmin pyytelee anteeks ja lupailee taas kaikkee kera hymynaamojen ja sydämien mut katos toivottamatta hyvää yötä, siit jo heräs arvelus vaikkeipa tost pelkästää voi mitää päätellä (vaik hän on kyl AINA aikaisemmin toivotellu), mut sempä jälkeen ei oo ottanu yhteyttä eikä vastannu, tost on pari päivää. Kyl ennen jos vastas niin ei mennyt päiviä vastaukseen, se tais olla siinä sit

Toinen tytteli myös jubaillu kanssani ja ehdotellu tapaamist mut ainaku tulee puheeks aika jne niin hän katoaa. Tykkää netis lupailla ja ehdotella et nähää vaik täl viikol, sit hänest ei kuulu tai hän menee offlineen ja eipä kuulu mitään.

En vaan ymmärrä moista leikkimistä, mulla on leikitty ja mua on satutettu ihan tarpeeks! Ei voi enää tosissaan ottaa ees noita ja täs meinaa mennä usko kaikkiin naisiin. Tän vuoden treffailuist (en kyl hirveen aktiivisesti jaksa seuraa ettii, tuntuu et joka kokemuksen myötä vähemmän ja vähemmän, yritän senku pitää silmät auki ja ootella jos se oikee osuu kohdalle ja kerran tuntu jo osuvan mut mikälie psychobitch, sano rakastavansa mua mut ei voida nähdä koska X+Y=Z?) saldona 2 oharit, paha mieli ja totaalinen WTF reaktio naisia kohtaan. Toivottavasti vielä joku päivä löytys viel jostai joku kiinnostava, empaattinen ja järkevä joka ei nauti miehen kiduttamisesta, turhien lupailemisesta jne. (onko sellaista?)

ps. Yritän olla kirjottamasta täst aiheest enempää (ja muutenki pitää angstirajoitinta päällä ), sillon joskus ennenhän tuli vissii aika paljon valitettua yksinäisyydest jne, eipä tää valittamal katoo, helpottaa vaan näinä pahimpina hetkinä jonnekkin vähä fiiliksiä ulostaa ja kiinnostaa ihan muutenkin et onko moinen normaalikäyttäytymistä, ootteko muut miehet tollasest kohtelust saaneet "nauttia" ? Ittellä on viel kokematta nainen joka puhuu totta ja ei tee v-mäisyyksiä (ohareitten, valehtelun, pettämisen ym perusjuttujen lisäks tyyliin jätetään puolen vuoden suhde sanomatta mitään, jätetään reilu 3 vuoden suhde menemällä sekstaamaan jonku lähibaarin tyypin kanssa yms). Sekin ilmiö rasittaa et sillonku on varattu niin naiset on paljon enemmän kiinnostuneita mut mä en harrasta ku yhtä kerrallaan ja sitku en oo varattu niin se vähäinenkin kiinnostus on poissa tai sit tulee vaan yllämainitun kaltaisia pelleilijöitä. Tuun kyl toimeen yksinkin mut sitä vaan kaipais silti naista ihanaista kainaloon kynttilän valossa synkkiä syys- ja talvi-iltoja viettämään kuten muutenkin, olen romanttinen, läheisyydest pitävä ja rakastava ihminen...

pps. Ois kyl 1000x parempi mieli jos ei tätäkin lauantaita joutuis yksin viettää :/ Reilu 10v viikonloppuja suurimman osan yksin vietellyt niin alkaa loppua tekemiset kesken eikä näistä osaa enää nauttia. Voi kumpa ois kumppani (ois niiiin ihanaa, yksinäistä ja on paha halipula ), tai ees kavereita joiden kaa puuhata jotain. Himan seinät alkaa ahdistaa ja ei kapakoissakaan jaksa yksin roikkua, varsinkaan kun en juo enää eikä sieltä (järkevää) seuraakaan löydy.

Don't know that I will but until I can find me, a girl who'll stay and won't play games behind me, I'll be what I am, a solitary man!
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 21.08.2010 21:57

Lainaus: Shagriml

Ittellä on viel kokematta nainen joka puhuu totta ja ei tee v-mäisyyksiä (ohareitten, valehtelun, pettämisen ym perusjuttujen lisäks tyyliin jätetään puolen vuoden suhde sanomatta mitään, jätetään reilu 3 vuoden suhde menemällä sekstaamaan jonku lähibaarin tyypin kanssa yms).

Huh... Kyllä meitä "kunnollisiakin" on. Harmillista, että sulla on vaan noin paska mäihä. Tässä tilanteessa on turhaa heittää mitään turhia sanoja, että kyllä sä vielä jonkun oikean löydät, mutta Onnea silti jatkolle..
Kitinää: Oon luullut aina, että olisin jotenkin vahva, mutta taas ei jaksa muuta ku itkee. Alkaa varmaan masennus nostelemaan taas päätään, vaikka ei ole vielä edes kevät- talvi.. On vaan oma palapeli hajalla ja kaikki palaset hukassa.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.08.2010 22:02
Mä joudun kestää hiljasuutta, kiukkuilua ja suuttumisia, koska eräällä henkilöllä on jotain ongelmia sisällään. Ja tämähän ei suostu minulle kertomaan mitään, ja sehän on varsin ärsyttävää koska joudun kestämään nämä kaikki sivu vaikutukset noista ongelmista kuitenkin.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 21.08.2010 22:05

Lainaus: Vampiric_

Mä joudun kestää hiljasuutta, kiukkuilua ja suuttumisia, koska eräällä henkilöllä on jotain ongelmia sisällään.

Sitä tuntuu nyt olevan liikkeellä, että jos yhtään lohduttaa niin et ole ainoa..
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.08.2010 17:41
Buhuu, X-traxilta 4kk sitten tilatut pöksyt tulivat ja auttamattoman pienethän ne olivat. Palautus- ja vaihtorumbaan en kyseisen puljun kanssa tasan lähde, joten kohta on sitten uutta Bat Attackia huuto.netissä tarjolla.
Kirjoittanut: Aural (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.08.2010 19:12
Ärsyttää ihan hitosti. Jotenkin tuntuu, ettei mikään toimi, kaikki vaatii liikaa aivotyötä tai aiheuttaa liikaa stressiä. Juuri nyt en tiedä tulevaisuudesta juuri mitään, työt eivät ilmoita itsestään (vaikka piti) ja opiskeluasioiden miettiminen aiheuttaa päänsärkyä, koska olen vielä täysin ulapalla opinnäytetyöni suhteen. Tällä hetkellä ei tunnu myöskään lohduttavalta, jos joku toteaa, että "asioilla on tapana järjestyä". Ongelman ydin lienee se, etten pysty kehittämään itselleni tarpeeksi tekemistä. Ehkä tässä viikon verran sitten nukun tai makaan keskellä asuntoani tuijottamassa kattoon.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit