Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ronnie James Dio on kuollut!

Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.05.2010 22:20

Lainaus: azpzv

Niin eihän se hevymetalli sais olla vain Yhden miehen hartioilla. Onhan täällä vaikka kuinka monta hyvää yhtyettä esim;Amorphis ja Kotiteollisuus.

........................
........................
...no nämähän ovatkin täysin verrattavissa Dioon. *meinaakeittääniinmaanvitusti*.

Dio ei ollut täällä päässä koskaan mikään ykkösnimi vaikka Rainbowia ja juuri miehen aikaista Black Sabbathia onkin tullut viime aikoina luukutettua jonkin verran. En usko että nykyaikana kukaan pystyy enää nousemaan samanlaiseen asemaan minkä nämä alati harvenevat vanhat parrat ovat saavuttaneet.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 18.05.2010 02:54
Tuo on aika yllättävä uutinen etenkin jos pitää paikkansa se, että maaliskuussa kemoterapiahoidot olisivat saaneet sen syöpäpesäkkeen kutistumaan. Lisätietoja tapahtuman taustoista löytyy Metallimusiikki.netin uutisisesta.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.05.2010 05:09
Mä olin ihan järkyttynyt, kun kuulin Herra Ronnie James Dion kuolemasta, tosin nyt hän ainakin on saanut rauhan ja päässyt maallisista kärsimyksistään. Arvostukseni häntä kohtaan on suuri.
R.I.P. Jopa äidillenikin asia oli aikamoinen isku, äitini on kuitenkin ollut katsomassa herraa jäähallissa vuonna 1986.
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Berzerker
  • Lähetetty: 19.05.2010 00:32

Lainaus: Heetteri

Paskat heavy metal ole kuollut. Onhan meillä vielä Rob Halford, Ozzy ja vaikka keitä muita. Mutta levätköön Pyhä Sukeltaja rauhassa ja niin päin pois. Itse en oikein koskaan Diosta diggaillut.

Niinkuin heidän musiikistaan vielä olisi johonkin. Ozzyn viimeisin oli niin kurjaa tavaraa, kun taas Heaven & hell oli täydellisyyttä hipova blast from the past, jota olin toivonut.
Niin ja seuraava Iron maiden levy pitäisi olla viimeinen.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit