Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Välillä hyviäkin uutisia!

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.09.2007 21:22

Lainaus: Iiriva

Liityin juuri aikuiskuoroon

Sulla noita aktiviteettejä piisaa
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.09.2007 21:22
tuli päivällä verta nenästä. se ei sinänsä ole hyvä uutinen(koska sitä seurasi päänsärky ja pyörrytys) vaan onnistuin löytämään hyvän puolen asiasta; muutama tunti sen jälkeen maistui suussa veri. ja muuten oli hyvä päivä.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 04.09.2007 21:58

Lainaus: poison

Sulla noita aktiviteettejä piisaa

No ei loppujen lopuksi itseasiassa. Liityin siksi, että olisi viikolla muutakin tekemistä kuin lukemista ja möllöttämistä. On rentouttavaa välillä vain unohtaa kouluhommat ja lauleskella
Kirjoittanut: Vade Horrorcraft (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.09.2007 22:03
Sain yhden biisin tänään valmiiksi!
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 04.09.2007 22:07
Tilasin itselleni uuden miekan! Sitä odotan innolla, vaikkei tuo mikään hintava ollutkaan, toivottavasti laatu on edes välttävää... 99e ._.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 04.09.2007 22:30

Minä sain juuri kuulla pääseväni laulutunneille.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Lähetetty: 04.09.2007 22:32

Lainaus: Chrystalis

Tilasin itselleni uuden miekan! Sitä odotan innolla, vaikkei tuo mikään hintava ollutkaan, toivottavasti laatu on edes välttävää... 99e ._.

Vau, raaskisimpa minäkin ostaa. Tosin toihan on aika halpa. Mä oon katsellut sellaisia 350 maksavia
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 04.09.2007 22:39
Jep, se oli halvimmasta päästä... Itse oon kuolannu semmosta Odachia (virheellisesti monet sanovat Nodachiksi) jonka hinta on 'vaivaiset' 1500 euroa... ._.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 05.09.2007 17:54
Jee, netti pelaa kotonakin! Ja loppujen lopuksi verkon ylläpitäjäkin oli ihan kiva jätkä. Olin kovin naisellinen enkä osannut laittaa verkkojohtoa seinään kolmeen viikkoon. Hyvä minä!
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.09.2007 16:13
Sain töitä

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit