Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

kirpputorit hesan keskustassa

Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
    • Arvo: Asiantuntija
    • Lähetetty: 09.12.2006 23:27
    Voisitteko kertoa jotain hyviä kirppareita, joista löytyy hyvin goottivaatteita? Mielellään aika läheltä Helsingin keskustaa, niin löydän helpommin... Kun tässä parin viikon päästä oon menossa Hesaan, enkä aina viitsisi tuhlata kalliisiin Mortician vaatteisiin...
    Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
    • Arvo: Mahtigootti++
    • Lähetetty: 10.12.2006 15:24
    kertokaas hesas asuvat näit kirppareit tosiaan.
    mä en kirpputoreilta ehkä kuteita etsimällä etsis, mut ei sitä koskaan tiä.
    Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
    • Lähetetty: 10.12.2006 17:22
    Itse en ole koskaan Vallilan kirpparilla (olihan se noin?) koskaan käynyt, mutta sitä on täälläkin kehuttu... joskus jopa puhuttiin että sinne lähdettäisiin joskus ryhmänä, kun ei kaikki sinne osaa! :>
    Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
    • Lähetetty: 10.12.2006 19:16
    Keskustasta en tiedä, mutta Itiksen UFF on mainio paikka, olen löytänyt sieltä suht usein jotain kiintoisaa.
    Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
    • Lähetetty: 17.12.2006 07:12
    Mä käyn siellä Vallilan makasiineilla yleensä joka viikonloppu, huomenna ei oo varaa mennä. Sit käyn kahdella kirpparilla Malmilla, mut ne on tääl Puksus päin, ei keskustan lähellä. Malmilta oon löytäny ihan uskomattomia löytöjä! Viime viikolla kun menin sinne Valtteriin (Vallilan Makasiinit), niin tuli jo siinä tiellä vastaan neljän goottimuijan lauma isojen pussien kaa sieltä kirpparilta, niin meinasin kääntyä himaan, alko ärsyttää niin. Ja eihän siel sit mitään ollutkaan, ne oli vieny parhaat päältä. Kantsii mennä ysiltä aamulla, ite menin n klo 13.45 kun se menee kolmelta kii.
    Ai että Uffista jotain hyvää? No eipä oo tullu edes mieleen!
    Mäkelänkadun päässä (ei siinä Kurvin päässä) on tosi hyvä kirppari, mut sekään ei kyl oo keskustas..... Kesäisin Hietsun tori on kiva paikka.
    En oikeen osaa neuvoo, ja nukkumaankin pitäis mennä kun kello jo 7 aamulla ja oon kattonu leffoja koko yön!
    Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
    • Lähetetty: 17.12.2006 07:19
    Lainaus: Henna Voisitteko kertoa jotain hyviä kirppareita, joista löytyy hyvin goottivaatteita? Mielellään aika läheltä Helsingin keskustaa,

Sul on aika kovat vaatimukset, ku ensinnäkään keskustas ei pahemmin kirppareita oo, ja toiseks niilläkin kirppareilla jotka on keskustasta tosi kaukana on erittäin harvoin goottivaatteita. Joskus sattaa löytää jotku kengät tms kerran vuodessa, ja yleensä sit vaan jotain kangasta tai sellasii vaatteita, joista pitää yli puolet leikata pois ja ommella 2 päivää et siitä saa edes goottivaatteen näköisen tekeleen aikaiseks
    Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
    • Arvo: Asiantuntija
    • Lähetetty: 17.12.2006 11:43
    Kiitos vinkeistä, yritän etsiä joitain mainitsemianne kirppareita.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
      Järjestä treffit