Gootti.net

Ilmoittaudu tv-ohjelmamme tekoon!

Kirjoittanut: krd922 (Jäsen)
    • Arvo: Tulokas
    • • Muokkasi: krd922
    • Lähetetty: 26.10.2010 10:54
    Hei!

Tampereen ammattikorkeakoulun, Virtain toimipisteen, mediaosuuskunta Välke on tuottamassa ohjelmaa Ylä-Pirkanmaan paikalliskanavalle, johon tarvitsisimme goottikulttuurista kiinnostuneen ja siihen perehtyneen henkilön esittelemään aihetta. Ohjelma on viihdepitoinen 6-osainen sarja, jossa kussakin jaksossa esitellään erilaiseen ilmiöön perehtyneitä ihmisiä. Kunkin jakson pituus on n. 6 minuuttia.

Jos juuri sinä olet goottikulttuurille omistautunut ja haluat tilaisuuden päästä julistamaan muullekin kansalle elämäntapasi iloja, nyt on hetkesi käsillä!

Täytäthän seuraavat osallistumisvaatimukset:
    • Olet 18 vuotta täyttänyt
    • Asut Pirkanmaalla tai Virtojen lähiseutujen alueella

Esiintymispaineita ei tarvitse ottaa! Ohjelmaa on tekemässä TAMK:in mukavat ja rennot opiskelijat ja kaikki kameran edessä puhuttavat asiat käydään ennakkoon läpi.

Ota minuun rohkeasti yhteyttä, jos koet goottikulttuurin omaksi jutuksesi ja haluat päästä osaksi tv-ohjelman tekoa! Ota aluksi yhteyttä sähköpostitse ja ilmoita viestissäsi ainakin ikäsi ja asuinpaikkasi. Otan sopiviin haastateltaviin yhteyttä ja kyselen hieman lisää harrastuksistanne.

Yhteystiedot:
    siiri(piste)lankinen(at)piramk(piste)fi
    (voit lähettää myös yksityisviestiä minulle)

Siiri Lankinen
    Mediaosuuskunta Välke
    Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
    • Lähetetty: 26.10.2010 11:56

Lainaus: krd922

goottityylin harrastamisesta

Ai goottityyli on harrastus? Ei, ei näin.

Ei mulla muuta, jatkakaa.
    Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
    • Lähetetty: 26.10.2010 12:29

Lainaus: Iiriva

Ai goottityyli on harrastus? Ei, ei näin.

Ei mulla muuta, jatkakaa.

Nillittäminen on gootin harrastus?
    Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
    • Lähetetty: 26.10.2010 13:40
    Liimaan tämän viestiketjun niin se pysyy paremmin näkyvissä. Ilmoituksen jättäjää kehotan viskaamaan tänne ilmoituksen sitten kun Se Oikea on löytynyt.
    Kirjoittanut: Sir Henri Risti (Nimetön)
    • Lähetetty: 30.11.2010 15:58
    Moro,

jos tarviitte musaa niin voin tehrä jos saan nimen lopputeksteihin.. :P Voin mie kans näytellä haudan vakavaa, olin ylä-asteellakin lucia neito eli tykkään näytellä, vaikka en oikea gootti olekkaan..
    Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
    • Arvo: Mahtigootti+
    • Lähetetty: 30.11.2010 21:54

Lainaus: Sir Henri Risti

olin ylä-asteellakin lucia neito eli tykkään näytellä

Anteeksi mutta reps Minä en ollut yläasteella Lucia-neito, eli en tykkää yhtään näytellä.
    • Lähetetty: 28.12.2010 16:02
    Vieläkö tämä haku on käynnissä? Ilmoittakaa jos tiedätte missä mennään.
    Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
    • Lähetetty: 30.12.2010 18:07
    Jotain kuulin, että menee 2011 puolelle tuo kuvaus enkä tiedä onko niillä vielä haastateltavaa.
    • Lähetetty: 30.12.2010 19:23
    Okei, kiitos tiedosta Layil. Toivottavasti löytyy sopiva henkilö vaikka tarjolle onkin asettunut aika kovia suorittajia, kuten koulun Lucia-neito.
    Kirjoittanut: krd922 (Jäsen)
    • Arvo: Tulokas
    • Lähetetty: 06.02.2011 14:18
    Joo me siis olemme löytäneet nyt haastateltavan, mutta kiitos teille.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
      Järjestä treffit