Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Burleskan mustavalkoinen pvc korsetti (56cm/22")

Kirjoittanut: menthal (Jäsen)
    • Arvo: Edistynyt
    • • Muokkasi: menthal
    • Lähetetty: 30.10.2010 17:44
    Eli minulla olisi tarjolla tuon näköinen korsetti:
    Burlesk pvc korsetti
    Käytetty jokusen kerran, mutta kunnoltaan kuitenkin erinomainen. Nyt myynnissä sen takia kun ei oikein istunut omaan tyyliin, joten tästä korsetti johonkin rakastavampaan kotiin. Korsetista puuttuu tällähetkellä nyörit, mutta kyllä kaikki korsetti-ihmiset tietävät miten se siihen takaisin laitetaan tai vaihdetaan

Tuotteen nouto onnistuu Tampereelta (mieluiten keskustan alue), muutoin on luvassa postitus.

Hp: 45 €
    Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
    • Lähetetty: 03.11.2010 11:29
    minkä kokoinen tuo on?
    • Lähetetty: 04.11.2010 16:31

Lainaus: Anyxia

minkä kokoinen tuo on?

Näkyy otsikossa tuo koko '
    • Lähetetty: 05.11.2010 08:32
    oho katsos vain okei mun pitää mittailla tänää itteeni ja kahtoo mahtusko toi mulle voisin nimittäin olla kiinnoostunu!
    • Lähetetty: 06.11.2010 21:08

okei mun pitää mittailla tänää itteeni ja kahtoo mahtusko toi mulle voisin nimittäin olla kiinnoostunu!

Ilmoita toki jos olet sitä mieltä, että korsetti sopisi
    • Lähetetty: 08.11.2010 11:31
    hmm.. päteekö tuohon korsettiin sama kuin muihin, että se kuuluukin olla pienempi kuin oma ympärysmitta? Että jää vähän sitä kiristettävää? Itse en ihan nimittäin 56cm ole, jonkin verran enemmän kylläkin (harmi etten enää muista minkä kokoinen olen vaikka juuri mittasin perjantaina pitäisi mitata uusiksi)

mutta ai että kun on ihana haluisin niin kovaa tuon tietysti pitää rahatilannekkin kattoo
    • Lähetetty: 08.11.2010 14:52

hmm.. päteekö tuohon korsettiin sama kuin muihin, että se kuuluukin olla pienempi kuin oma ympärysmitta?

Joo tuo mitta 56 cm on ns. nyörit kiinni oleva mitta.
    Ite en ole oikeen koskaan niitä ihan täysin kii saanut, vaan yleensä se ympärys on jäänyt 60 sentin tuntumaan kiristyksen jälkeen. Tosin nyt kun oma normaali ympärys on nykyään tuon 60 cm, niin ei korsetti oikein istu.

Että kyllä tuolla pitäisi ainakin saada se about 10 cm kiristettyä pois suhteellisen helposti. Ihan tarkoitukselliseen vyötärönkaventamiseen ei sovellu kuitenkaan
    • Lähetetty: 08.11.2010 15:46

Lainaus: menthal

Tosin nyt kun oma normaali ympärys on nykyään tuon 60 cm, niin ei korsetti oikein istu.

hmm.. vähän kuulostaisi siltä että ei ehkä mahdu mulle. Hitsi kun en enää muista niitä mitä mittasin mutta aivan kuin olisi ollut paljon enemmän kuin 60? iäh pitää varmaa uudestaa mitata
    • Lähetetty: 01.02.2011 16:43
    Ai niin melkein päässyt jo unohtumaan

Korsetti on myyty!

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
      Järjestä treffit